ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

شرایط پیش فروش سمند EF7 دوگانه‌ سوز و پژو 206 تیپ 2 از فردا دوشنبه 16 دیماه + جدول

24 خرداد 1401
شرایط پیش فروش سمند EF7 دوگانه‌ سوز و پژو 206 تیپ 2 از فردا دوشنبه 16 دیماه + جدول

به گزارش بانک اول سمند EF7 دوگانه‌ سوز را می‌توان یکی از خوش اقبال‌ترین خودروهای حال حاضر بازار توصیف کرد. پیشرانه این خودرو سازگاری مناسبی با گاز CNG دارد و به همین دلیل برخلاف سایر خودروهای دوگانه سوز، دچار مشکلات فنی متداول این خودروها نمی‌شود. با توجه به افزایش قیمت سوخت و سهمیه بندی بنزین، سمند EF7 دوگانه‌ سوز به انتخاب افراد بسیاری در بازار تبدیل شده است.

این افراد می‌توانند از شرایط پیش فروش سمند EF7 دوگانه‌ سوز که از روز دوشنبه 16 دی‌ماه برقرار می‌شود، استفاده کنند.
پژو 206 تیپ 2 نیز در کنار پراید، تیبا و ساینا عمده خودروهای ارزان‌قیمت بازار را تشکیل می‌دهند. این هاچ‌بک کهنسال مدتهاست که در ایران خودرو مونتاژ می‌شود. بسیاری از امکانات و تجهیزات رفاهی که در چند سال اخیر به پژو 206 تیپ 2 اضافه شده بودند، اکنون حذف شدند و با خودرویی بسیار ساده روبرو هستیم. پیش فروش پژو 206 تیپ 2 چندی پیش نیز اجرا شده بود و افرادی که از دور قبلی جا ماندند، می‌توانند از دور جدید پیش فروش پژو 206 تیپ 2 که از روز دوشنبه 16 دی‌ماه جاری خواهد شد، بهره‌مند شوند. در ادامه می‌توانید شرایط پیش فروش سمند EF7 پایه گازسوز و پژو 206 تیپ 2 را مشاهده نمایید: (قیمت‌ها به تومان است)

 

خودرو رنگ های قابل عرضه پیش پرداخت موعد تحویل
پژو 206 تیپ 2 آبی کاسپین، قرمز دو پوششه، گیلاسی، سفید، مشکی، خاکستری، نقره ای 33500000 دی 99
سمند EF7 دوگانه سوز سفید، مشکی، خاکستری متال، آبی کبود 36900000 دی 99

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها