ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

آغاز پیش فروش پژو پارس دوگانه سوز و سمند LX از دوشنبه 23 دی‌ ماه + جدول

24 خرداد 1401
آغاز پیش فروش پژو پارس دوگانه سوز و سمند LX از دوشنبه 23 دی‌ ماه + جدول

به گزارش بانک اول پژو پارس دوگانه سوز یک سدان خانوادگی با مصرف سوخت مقرون به صرفه است که به نظر می‌رسد مورد توجه بسیاری از سوی مخاطبان قرار گیرد. سمند LX نیز در دو نسخه با موتورهای XU7 و EF7 در این شرایط پیش فروش می‌شود و هر دو نسخه بنزینی هستند.
سمند EF7 بنزینی نیز خودرویی خبرساز در این روزهای بازار است. پیشرانه سمند EF7 نسبت به سمند ال ایکس معمولی بازدهی بهتری دارد و مصرف سوخت بهتری را ثبت می‌کند. به همین دلیل و با توجه به شرایط سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت سوخت، مشتریان تمایل بیشتری به خرید این خودرو دارند. شرایط پیش فروش سمند EF7 در هفته‌های پیش نیز در اختیار متقاضیان قرار داده شده بود.
البته از سوی دیگر سمند ال ایکس معمولی نیز عاری از مزایا نیست. این گونه از سمند که به موتور پژویی شهرت دارد، از سال‌ها پیش در ایران خودرو به تولید می‌رسید و پیشرانه‌ای مشترک با پژو پارس سال و پژو 405 دارد. این موتور به واسطه تولید طولانی مدت و سادگی تعمیرات، هزینه‌های نگهداری کمتری را به مالک اعمال می‌کند. در ادامه می‌توانید شرایط پیش فروش پژو پارس به همراه شرایط پیش فروش سمند ال ایکس را که از روز دوشنبه جاری می‌شوند، مشاهده نمایید:

خودرو رنگ پیش پرداخت موعد تحویل
سمند ال ایکس معمولی سفید، نقره ای، مشکی ، خاکستری، آبی کبود 333000000 دی 99
سمند ال ایکس EF7 سفید، نقره ای، مشکی ، خاکستری، آبی کبود 349000000 دی 99
پژو پارس سال دوگانه سوز سفید، نقره ای، مشکی، خاکستری 403000000 دی 99

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها