پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

نخستین جواز استخراج رمز ارز کشور در آذربایجان‌غربی صادر شد!

24 خرداد 1401
نخستین جواز استخراج رمز ارز کشور در آذربایجان‌غربی صادر شد!

به گزارش بانک اول وی اضافه کرد:

سرمایه‌گذاری ثابت در نظر گرفته‌شده برای این طرح ۱۷۰ هزار یورو معادل ۲۵ میلیارد ریال بوده و قرار است این طرح در یکی از شهرک‌های صنعتی استان راه‌اندازی شود.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت رمز ارزهای دیجیتالی در دنیا و سوق فضای کسب و کار در فضای مجازی به این سمت، صدور مجوز استخراج رمزارز در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته‌ است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: حضور رمزارزها از حدود ۱۰ سال پیش با بیت‌کوین آغاز شد و با توجه به استقبال جهانی از آن، انواع گوناگونی از رمزارزها ایجاد شد که برخی از آنها موفق بودند و مورد اقبال قرار گرفتند و بسیاری از آنها از گردونه رقابت خارج شده‌است.

بابایی اظهار امیدواری کرد که با همراهی بخش خصوصی، مجوزهای دیگری نیز در این بخش صادر شود.

هیات وزیران در ششم مرداد با استخراج فرآورده‌های پردازشی رمزنگاری شده به عنوان یک فعالیت صنعتی و با اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت موافقت کرد.

اخبار مرتبط
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها