شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد برای اولین بار در شبکه بانکی کشور

24 خرداد 1401
پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد برای اولین بار در شبکه بانکی کشور

علیرضا پورحسین با اعلام مطلب فوق در ادامه افزود: این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک قرض الحسنه کشور طی ۱۲ سال فعالیت با بهره مندی از ۵۵۰ شعبه آنلاین در کنار خانواده ها در راستای توانمندسازی، اشتغال و رفع نیازهای آحاد مردم بوده و توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی با بهره مندی از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته، سامانه دیجیتال اسناد، افتتاح حساب و تسهیلات آنلاین در راستای حذف کاغذ از دیگر اقدامات این بانک می باشد.

وی اعلام کرد: کسب عنوان سومین بانک برتر جهان اسلام در سال ۲۰۱۹ از سوی نشریه بنکر از دیگر افتخارات بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد.

پورحسین با تاکید بر اقدامات انجام شده بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی گفت: انعقاد تفاهم نامه های کشوری با کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان های بهزیستی و بنیاد برکت و .‌.. به منظور حمایت از اقشار نیازمند جامعه قدم های خوبی در قالب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی برداشته شده است.

وی همچنین به تسهیلات جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران، اشاره و تصریح کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بدون سود و کارمزد برای اولین بار در شبکه بانکی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بدون نوبت و رفع احتیاجات ضروری از دیگر اقدامات این بانک می باشد.

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت ۲۴ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان، خاطر نشان ساخت: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب این بانک در سراسر استان مراجعه کنند.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها