پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

پرداخت وام به ۴۰۰ هزار بازنشسته صندوق بازنشستگی + جزئیات

24 خرداد 1401
پرداخت وام به ۴۰۰ هزار بازنشسته صندوق بازنشستگی + جزئیات

 
به گزارش بانک اول، نعمت الله ایزدی، با اشاره به سازوکارهای شظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و با تعامل بسیار خوب بانک صادرات به عنوان بانک عامل، اعتبار 2800 میلیارد تومان برای پرداخت وام 7 میلیون تومانی به 400 هزار نفر تصویب شده است.
 
 
وی با بیان اینکه تلاش شده عدالت در پرداخت این تسهیلات در دستور کار قرار گیرد، گفت: اتکای کامل به سیستم خودکار که براساس اولویت‌های مشخص شده، افراد را واجد شرایط دریافت وام می‌داند از تغییراتی بوده که در این خصوص اتفاق افتاده است.
 
ایزدی با بیان اینکه با اعتبارات موجود، در حال حاضر می‌توان با همین شیوه عمل کرد، افزود: اگر بانک رفاه و توسعه تعاون در این زمینه همکاری کنند قطعا می‌توان اعتبارات و سقف تسهیلات را تغییر داد.
 
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری درباره بیمه تکمیلی درمان نیز گفت: تلاش ما این بوده در شرایط فعلی سهم حق بیمه بازنشستگان افزایش پیدا نکند و از محل سهم صندوق، سقف تعهدات بهبود یابد. در بخش بیماران خاص و صعب العلاج نیز تلاش این است که هزینه‌ها تاجایی که امکان دارد پرداخت شود و این عزیزان با مشکل مواجه نشوند.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها