ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

امروز آغاز طرح جدید پیش فروش ایران خودرو+ شرایط

24 خرداد 1401
 امروز آغاز طرح جدید پیش فروش ایران خودرو+ شرایط

به گزارش بانک اول به اطلاع کلیه مشتریان محترم ونمایندگی‌های مجاز می‌رساند شرایط پیش فروش عادی شرکت ایران خودرو در ساعت ۱۱ صبح روز‌های شنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۸ لغایت دوشنبه ۹۸/۱۰/۳۰ مطابق جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می‌گردد.

شرایط ویژه بخشنامه پیش فروش ایران خودرو

ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می‌باشد و در صورت ثبت نام از سوی مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو لغو و وجه آن ظرف ۲۰ روز طبق ضوابط شرکت ایران خودرو به مشتری عودت خواهد شد.

مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند و یا دراین مدت خودرو تحویل گرفته اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نمی‌باشند، در صورت ثبت نام مغایر با این شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۱۱ صبح روز‌های شنبه مورخ ۹۸/۱۰/۲۸ لغایت دو شنبه ۹۸/۱۰/۳۰

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها