پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز فروش کوییک آر از فردا اول بهمن + جزئیات

24 خرداد 1401
آغاز فروش کوییک آر از فردا اول بهمن + جزئیات

به گزارش بانک اول، فروش فوری اقساطی کوییک دو رنگ R به صورت اینترنتی در روز سه شنبه مورخ 98/11/01 رأس ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

در این طرح فروش کوییک آر با قیمت 63 میلیون و 326 هزار تومان با وام 3 میلیون تومانی و در قالب 3 تا چک 4 ماهه به فروش می‌رسد. البته تحویل خودرو 30 روز پس از پذیرش انجام خواهد شد.

کلیه مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند و یا در این مدت خودرو تحویل گرفته اند قادر به ثبت نام در این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوی شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها