ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

نرخ سود 24.5درصدی در یک بانک بحران‌زده!

24 خرداد 1401
نرخ سود 24.5درصدی در یک بانک بحران‌زده!

 

به گزارش بانک اول یکی از بانک های خصوصی که وضعیت چندان مناسبی را نیز ندارد، به تازگی نرخ سود سپرده های خود را افزایش قابل ملاحظه ای داده است.
این بانک خصوصی که اخیراً خبرهای زیادی حول محور آن شنیده و منتشر می شود، سپرده سه ماهه ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.
این سپرده سه ماهه که به مناسبت دهه فجر و به همین نام در سبد محصولات این بانک قرار گرفته است با نرخ پایه بیست و چهار و نیم درصد به مشتریان عرضه می‌شود.
اگر مشتری پیش از سررسید  سه ماهه بخواهد سپرده خود را ببند سودی معادل هفده و نیم درصد درصد به وی پرداخت می شود.
تماس خبرنگار اخبار بانک با یکی از شعبه این بانک خبر فوق را تایید می کند.
کارمند یکی که از شعبات این بانک در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پس از مدت سه ماه چه اتفاقی برای حساب می افتد جواب داد که هنوز بخشنامه در این خصوص ابلاغ نشده است.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی بانکها و موسسات مالی و اعتباری حداکثر نرخ سودی را که می توانند به مشتریان پرداخت کنند ۱۵ درصد تعیین کرده است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
جعفری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ا سلام و احترام. ضمن تشکر از مسئولین محترم بانک مرکزی.که باعث دلگرمی سپرده گذرانی که با یک امید و آرزو که محل امنی برای جمع آوری سرمایه اشان پیدا کرده اند. خواهشمندم جلوی برخی از فرافکنیها در خصوص نا امید کردن سپرده گذران رابگیرند. چرا به خودشان اجازه میدهند که هر جور تهمت ناروا را به سپرده گذران بزنند که برای سود بیشتر و طمعکاری رو به سوی این موسسات آورده اند . اگر هماهنگی لازم بین ادارات و سازمانهای دولتی و بانک مرکزی که مسئولیت بیشتری هم در این زمینه داشت میشد تا ذهن مردم را روشن میکردند و همینطور جذابیتهای ادارات مالی موثق را بیشتر میکردند. اینقدر مردم ادیت نمیشدند. همسر بنده یک پزشک بیمار میباشد . که نزدیکترین موسسه مالی را در نزدیک مطب اجاره ای خود انتخاب کرده که از بد روزگار فرشتگان از آب در آمد. به والله . با توجه به اشتیاق خدمت همسرم به مردم که با دستان شفا بخشش باعث خشنودی مردم می شود تصمیم به خرید مطب پس از سالها خدمت صادقانه را داشتیم و تمام کارکرد سالهای مطب در اختیار این موسسه ... قرار گرفته است . به نطر شما درست است همچین تهمتهایی به کسانی زده شود که زحماتشون اینطور نادیده گرفته شود . خدایی همسر بنده با وجود داشتن بیماری خاص یکروز هم دلش نمیخواهد در منزل بماند نه اینکه طمع پول داشته باشد چون از تمامی همکاران مشابه خودش کمتر دریافتی دارد و بیمارانش خوب شناختی از ایشان دارند. در آخر عاجزانه خواهشمندم امید زندگی و ادامه حیاط را از همسر بنده نگیرید. اگر خداوند ایشان را وسیله بهبود کیفیت زندگی عده ای دردمند نموده است . پس مانع این خدمت نشویم. و خود بنده بعد از خداوند به دستان شفا بخش همسرم ایمان دارم. امیدوارم که خداوند عنایتی بفرماید تا این خدمت مختل نشده و هم شفای سیستمهای مالی به وقوع به پیوندد و هم همسر بنده سلامت کامل خود را باز یابند. سپاسگزارم

سیمین شفیعی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانکی که داره وام 24.5 درصد سود میده بانک سرمایه است.

فرح سمیعی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانگ مربوطه دقیقا بانگ سرمایه است که کفایت سرمایه ان در حد بحران و نسبت به همه بانگها وضعیت کفایت ان پایین وقرمز است

Slu M
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

الان که همه بانکها دم عیدی سودشون رو بردن بالا

رضا عبدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اولا سیاست های یک بانکوو یه گزارشگر نمیتونه تحلیل کنه بفهمه اون بانک بحران زده است یا نه. ثانیا.الان که تمام بانکها دارن نرخهای فضایی سود میدن. ثالثا.خوب مشخصه که این گزارش با قصدو غرض نوشته شده و جهت داره

ج
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

الان در کل تمامی بانکها بحران زده هستند و اکثرا زیان ده بوده و سودی بین سهامداران خود توزیع ننموده اند . بسیاری از بانکهای دولتی منجمله تجارت ملت رفاه و بانکهای خصوصی مثل گردشگری و .. نیز همین شرایط را دارند.

ن ن
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خواهشا اسم بانک رو بنویسید به شما که ضرر نمیرسه بزارید ما بیچاره ها یه سودی کنیم تو این گرونی و فساد

REZA
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

لطفا نام بانک را هم بگید چه اشکالی داره که نمگید حداقل اطلاع رسانی میشه !!!!!!

حامد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بانک ایران زمین

آرمان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ابن خبر ناقص هست چون بنظر من باید اسم بانک ذکر میشد این جوری اطلاع رسانی فایده نداره !

امیر رضایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تا اونجاکه میدانم بانکهایی دولتی مانند ملی با اختلاس هزار میلیارد ریالی اخیر و بانک ملت با انتشار سود جعلی که باعث ضرر سهامدارن شد و بانک پارسیان و اقتصاد نوین با زیان پانصد میلیارد تومانی و.... بانک بحران زده هستند.....

محمد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

لااقل اسم بانک را بنوسید تا ما هم یک سودی ببریم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها