جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

واگذاری امتیاز طرح ملی مسکن پیگرد قانونی دارد

24 خرداد 1401
واگذاری امتیاز طرح ملی مسکن پیگرد قانونی دارد

به گزارش بانک اول، در اطلاعیه شرکت عمران شهرهای جدید ایران آمده است؛

«بدین‌وسیله به اطلاع متقاضیان واجد شرایط برای اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید کشور می‌رساند: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

در صورت مبادرت به واگذاری امتیاز به غیر، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف، امتیاز آن‌ها باطل و افراد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره‌مند نخواهند شد.»

 اوایل دی‌ماه امسال عده‌ای از ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن به خصوص در شهر جدید پردیس اقدام به فروش امتیاز خود از طریق سایت‌های اینترنتی کرده بودند. موضوعی که واکنش مدیرعامل شرکت عمران پردیس را به دنبال داشت.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها