پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

آخرین خبرها از معاملات عملیات بازار باز

24 خرداد 1401
 آخرین خبرها از معاملات عملیات بازار باز

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا، بانک مرکزی اعلام کرد که معاملات مربوط به حراج دیروز (چهارشنبه) انجام شد که تسویه ریالی معاملات قبل از پایان ساعت‌کار بازار بین‌بانکی ریالی صورت خواهد گرفت.

طبق این گزارش، بانک مرکزی در نظر دارد روز چهارشنبه (۳۰ بهمن) در چارچوب مدیریت نقدینگی مورد نیاز بازار بین‌ بانکی ریالی، مجدداً عملیات بازار باز را اجرا کند.

موضع بانک مرکزی (خرید یا فروش اوراق بدهی دولتی) بر اساس پیش‌بینی وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی و با هدف کاهش نوسانات نرخ بازار بین‌بانکی حول نرخ هدف، در روز دوشنبه (۲۸ بهمن) از طریق اطلاعیه در سامانه بازار بین‌بانکی اعلام خواهد شد.  
در پی این اطلاعیه، بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی می‌توانند در راستای مدیریت نقدینگی خود در بازار بین‌بانکی نسبت به ارسال‌ سفارش‌ها تا ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ (۲۹ بهمن) از طریق سامانه بازار بین‌بانکی اقدام کنند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها