جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

تکذیب انتقال حقوق فرهنگیان به بانک سرمایه

24 خرداد 1401
تکذیب انتقال حقوق فرهنگیان به بانک سرمایه

به گزارش بانک اول  به نقل از ایسنا، منصور مجاوری در واکنش به اخباری مبنی بر انتقال حساب حقوق و مزایای فرهنگیان از بانک ملی به بانک سرمایه اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش بر اساس مصوبات قانونی موظف است از طریق بانک های دولتی نسبت به پرداخت حقوق و مزایا اقدام نماید.
وی افزود: به همین علت هیچ گونه تصمیم و صحبتی در سطح وزارتخانه و مدیران عالی مبنی بر انتقال حقوق و سایر منابع درآمدی به بانک سرمایه یا هر بانک خصوصی دیگری صورت نپذیرفته است.
مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بانک عامل ما طبق روال گذشته -بانک ملی است گفت: بانک ملی ظرف دو، سه سال گذشته همکاری و تعامل خوبی در زمینه تسهیلات و کمک به ساختارهای مالی و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان با وزارت آموزش و پرورش داشته است.
مجاوری تاکید کرد: بنابراین هرگونه انتقال و جابجایی حقوق و مزایای فرهنگیان را به هر بانک خصوصی بویژه بانک سرمایه تکذیب می‌کنیم و طبق مصوبه دولت که همه پرداخت ها از طریق بانک مرکزی باشد، سه چهار ماه است که حساب یکپارچه حقوق و مزایای کارکنان رسمی را در دست اجرا داریم.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها