پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

برای انتقال وجه بین بانکی از چه راه‌هایی می‌توان استفاده کرد

24 خرداد 1401
برای انتقال وجه بین بانکی از چه راه‌هایی می‌توان استفاده کرد

کارت به کارت: شما با استفاده از تمامی خودپردازهای شبکه بانکی می‌توانید روزانه تا سقف 30 میلیون ریال کارت به کارت کنید. همچنین با استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان شعب (pinpad)، پس از تکمیل فرم مربوط و احراز هویت می‌توانید تا 150 میلیون ریال کارت به کارت نمایید.

عملیات پایا: برای استفاده از این خدمت ضروری‌ است شماره شبای حساب مقصد را داشته باشید. پرداخت های پایا در بازه های زمانی مشخص در طول یک روز در ساعت های 3:45، 11:45 و 15:45 واریز می شود.

برای انتقال مبالغ از 150 میلیون ریال می‌توانید از خدمت انتقال وجه ساتنا استفاده کنید. پس از ثبت این دستور انتقال وجه مورد نظر در ساعات اداری تا کمتر از یک ساعت به حساب مقصد واریز می‌شود. برای استفاده از این خدمت نیز داشتن شناسه شبا ضروری است.

شما می توانید از طریق برنامه های جانبی که هر بانکی برای مشتریان خود فراهم آورده انتقال وجه انجام دهید چه از طریق کارت به کارت (تا سقف سه میلیون تومان) چه از طریق شماره حساب که در برنامه های مختلف بانکی متفاوت است./ایبنا

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها