جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

تایید حمایت‌های مالیاتی از اصناف کرونا زده در دولت/ تصمیم گیری سران قوا به شنبه موکول شد

24 خرداد 1401
تایید حمایت‌های مالیاتی از اصناف کرونا زده در دولت/ تصمیم گیری سران قوا به شنبه موکول شد

به گزارش بانک اول محمد علیزاده با اشاره به پیشنهادات مالیاتی برای تسهیل و حمایت از اصناف و کسب و کارهای خرد و کوچک به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر بازار، اظهار داشت:در روزهای اخیر تصمیم گرفته شد در این شرایط سازمان امورمالیاتی در کنار مودیان متاثر از کرونا باشد.

وی افزود: براین اساس طبق ماده ۱۶۷ قانون مالیاتهای مستقیم یکی از پیشنهادات این است که بتوانیم زمان تقسیط بدهی را تا حداکثر ۶ ماه افزایش بدهیم یا آنکه بدهی مالیاتی را به مدت سه ماه استمهال کنیم.

معاون حقوقی و فنی سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: این پیشنهادات در دولت ارائه و تایید شده است. پس از آن در جلسه روز گذشته سران قوا نیز مطرح شد. در حال حاضر کلیات آن نیز پذیرفته شده است اما هنوز جمع‌بندی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به جلسه شنبه آینده سران قوا احتمال تصویب این پیشنهادات وجود دارد و می توان تسهیلات مدنظر را به مودیان و صاحبان کسب و کارهای کوچک و اصناف ارائه کرد./فارس

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها