جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

پالایش متقاضیان اینترنتی مسکن ملی آغاز شد

24 خرداد 1401
پالایش متقاضیان اینترنتی مسکن ملی آغاز شد

به گزارش بانک اول فرایند بررسی شروط متقاضیانی که به صورت ثبت نام اینترنتی در سامانه اقدام به نام نویسی کرده بودند آغاز شده است. متاهل یا زن سرپرست خانوار بودن، عدم استفاده از زمین یا ملک دولتی از ابتدای انقلاب تاکنون، عدم مالکیت واحد مسکونی از سال ۱۳۸۴ تا کنون سکونت حداقل پنج سال در شهر مورد تقاضا از جمله شرایط ثبت نام بوده که بر همین اساس متقاضیان تایید یا رد می شوند.

هنوز زمان اعلام قطعی پذیرفته‌شدگان مشخص نیست اما پیش از این محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی به ایسنا گفته بود که این زمان حدود ۴۵ روز طول می کشد.

از سوی دیگر شرایط کسانی که از طریق پیامک نام‌نویسی کرده‌اند بعد از فروکش کردن بیماری کرونا مورد بررسی قرار می گیرد.

محمودزاده در این خصوص گفته است ۵۴۲ هزار و ۴۰۹ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از طریق سامانه اینترنتی و ۸۱۹ هزار و ۷۳۹ نفر از طریق پیامک ثبت نام کردند که کار پالایش یک گروه از آنها آغاز شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افزود: پالایش افرادی که از طریق سامانه ثبت‌نام کردند به این دلیل که اطلاعات آنها در سامانه بارگذاری شده در حال انجام است. افرادی که از طریق پیامک ثبت نام کردند بعد از بهبود وضعیت بهداشتی و رفع بحران کرونا، فراخوان می‌شوند تا اطلاعات لازم را بارگذاری کنند و پس از آن پالایش اطلاعات آن عده نیز انجام خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با عادی شدن شرایط بهداشتی جامعه، بلافاصله تکمیل ثبت نام متقاضیان پیامکی و پالایش آنها انجام و نتایج قطعی ثبت نام شدگان طرح اقدام ملی مسکن اعلام خواهد شد./خبرآنلاین

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها