جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

چگونه متوجه شویم سهام عدالت داریم یا خیر؟

24 خرداد 1401
چگونه متوجه شویم سهام عدالت داریم یا خیر؟

به گزارش بانک اول رهبر انقلاب دیشب با درخواست دولت برای آزادسازی سهام عدالت موافقت کردند اما بسیاری از مردم نمی‌دانند یا بخاطر ندارند که آیا در شمول سهام عدالت قرار گرفته بودند یا خیر.

با توجه به موافقت رهبر انقلاب با آزادسازی سهام عدالت این سوال برای بسیاری از هموطنان ایجاد شده است که آیا مشمول سهام عدالت هستند یا خیر. حدود ۳۰ میلیون نفر از مردم در جریان واگذاری سهام عدالت در دولت نهم از شمول دریافت این سهام جاماندند که به نظر می‌رسد دولت دوازدهم باید برای در شمول قرار دادن این افراد راهکاری در نظر بگیرد.

از آنجا که فرایند دریافت این سهام کمی طولانی بود، کسانی که در دولت نهم موفق به ثبت نام شده و در شمول قرار گرفتند، نیز عموماً امروز بدرستی از وضعیت شمول یا عدم شمول خود اطمینان ندارند. برای آگاهی از این موضوع باید به سامانه www.samanese.ir رجوع شود. در صفحه اول دو گزینه مطرح می‌شود که در ابتدا باید انتخاب گزینه اول «ورود به سامانه» انتخاب شود.

چگونه متوجه شویم سهام عدالت داریم یا خیر؟

پس از کلیک کردن گزینه فوق صفحه جدیدی باز می‌شود که در آنجا باید با تیک زدن گزینه «مطالب فوق را مطالعه نموده و می‌پذیرم»، گزینه «ادامه» کلیک شود.

چگونه متوجه شویم سهام عدالت داریم یا خیر؟

پس از آن صفحه جدیدی باز می‌شود که با درج کدملی و کد امنیتی مطابق تصویر درج شده گزینه «ادامه» برای مشاهده اطلاعات به صورت کامل و یا گزینه «استعلام سریع» برای استعلام فوری مشمول یا عدم مشمول بودن سهام عدالت انتخاب شود.

چگونه متوجه شویم سهام عدالت داریم یا خیر؟

منبع/مهر

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها