جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

تمدید مهلت "انتخاب نحوه مدیریت سهام عدالت"

24 خرداد 1401
تمدید مهلت "انتخاب نحوه مدیریت سهام عدالت"

به گزارش بانک اول حسین فهیمی با بیان اینکه پیش از این، مشمولان سهام عدالت تا هشتم خرداد فرصت داشتند روش مدیریت خود برای سهام عدالت را انتخاب کنند، اظهار کرد: این فرصت تا ساعت 24 پانزدهم خرداد تمدید شد. البته سهامداران باید توجه داشته باشند که چنانچه روش مستقیم را انتخاب کردند امکان لغو آن و انتخاب روش غیرمستقیم را ندارند.

به گفته وی، طبق آخرین آمار 12 میلیون و 700 هزار نفر تاکنون روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت در ادامه از تمدید مهلت مراجعه به بانک‌ها برای فروش 30 درصد سهام عدالت خبر داد و گفت: قرار بود مشمولان از ششم تا دهم خردادماه برای فروش 30 درصد سهام خود به بانک‌ها مراجعه کنند که این فرصت نیز تا 13 خردادماه تمدید شد.

فهیمی تاکید کرد: افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند و نمی‌خواهند برای فروش 30 درصد سهام خود از طریق بانک‌ها اقدام کنند، توجه داشته باشند که سهام آنها از دهم خردادماه به بعد به کد بورسی آنها تعلق می‌گیرد و آنها می‌توانند تعدادی از سهام خود را به فروش برسانند.

براساس این گزارش، مشمولان سهام عدالت برای انتخاب مدیریت مستقیم سهام خود باید به نشانی samanese.ir مراجعه کنند./ایسنا

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها