جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

اعلام مبلغ وام کرونایی رانندگان اتوبوس

24 خرداد 1401
اعلام مبلغ وام کرونایی رانندگان اتوبوس

به گزارش بانک اول، ‌عیسی منصوری معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اعلام کرد: با توجه به درخواست وزیر راه و شهرسازی از وزارت رفاه مبنی بر حمایت از ۱۱ هزار و ۳۰۰ راننده حمل و نقل بین شهری اعم از رانندگان اتوبوس و خودروهای سواری کرایه، در جلسه ۲۹ اردیبهشت ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور شهرام آدم نژاد، این دسته از رانندگان مشمول دریافت تسهیلات ۶ میلیون تومانی شناخته شدند.

در ادامه ابلاغیه وزارت رفاه، داریوش باقرجوان مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز طی بخشنامه‌ای در روز گذشته (سه شنبه ۶ خرداد) به مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها، خواستار ارائه بانک اطلاعاتی رانندگان حمل و نقل بین شهری اعم از اتوبوس،  مینی بوس و سواری کرایه به وزارت رفاه برای اعطای وام ۶ میلیون تومانی به این دسته از فعالان حمل و نقل مسافری و ارسال پیامک به آنها شد.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سعید جبلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

شما راننده باری که از وضعییت الان ناراحت هستی به قول خودت شما مایحتاج مردم رو جا به جا میکردی یعنی میشه گفت کرونا واسه شما نون داشته ی روز هم بیکار نبوی تازه سو استفاده هم کردی ولی رانندگان مسافربری که توی خونه مجبور بودن باشن به دستور دولت .اون وقت نباید حالا ی وام زپرتی ۶تومنی که نمیدونی میخاد کجای زندگیشو باهاش صاف کنه رو میگی این حق ما رانندهای با ی هست نه عزیزم شما ی نگاه به کرایهاتون بکن بعد تازه شما دارین از بیمه تکمیلی مفت دولت هم استفاده میکنین هنوزم دهنتون مثل اژدها بازه میخاین همرو با هم بخورین

M Mmn
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام،، پس وام ۶ تومنی رانندگان باری چی،،، تا کی ما باید بی عدالتی تحمل کنیم،،، داخل این وضعیت وخیم کرونا، جابجا کردن مسافرانی که خود دولت،مسافرت رو قدغن کردن واجب تر بود،یا رساندن آب و غڌا و مایحتاج به مردم،،، باید بگم اونی که این تبعیض قایل شده،بی نهایت ابله تشریف داشته،،،اگر وامی در کار باشه،باید رانندگان بارکش برون شهری در اولویت باشن،، تشکر

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها