ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

پایان حذف و اضافه در یارانه نقدی

24 خرداد 1401
پایان حذف و اضافه در یارانه نقدی

به گزارش بانک اول، پرداخت یارانه معیشتی که از آذر ماه سال گذشته آغاز شده این ماه به هفتمین مرحله خود رسیده است و دیشب به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

مبلغ پرداختی بابت طرح حمایتی معیشتی دولت به خانوار‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز شد.

 

ابتدا برخی از خانوارها نسبت به عدم دریافت این یارانه معترض بودند که اعتراض برخی تا بهمن ماه پذیرفته شد، اما طبق گفته سخنگو ستاد شناسایی مشمولان یارانه معیشتی در سال گذشته، قرار بود لیست یارانه بگیران در خرداد ماه به‌روزرسانی شود که ممکن بود عده‌ای حذف و عده‌ای اضافه شوند.

 

وی در این خصوص گفت: بررسی و به‌روزرسانی لیست یارانه بگیران و معترضان به عدم دریافت یارانه معیشتی تا پایان خرداد ماه انجام می‌شود که اگر تایید شوند از تیر ماه یارانه معیشتی را می‌گیرند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
حامد حبیبی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام ، من نمی دونم در این شرایط اقتصادی چه ارگان و از چه روشی نسبت به صلاحیت یارانه بگیران اقدام می کنند این صحیح نیست بنده که هیچ ملکی و اتومبیل و حساب بانکی بیشتر از یک میلیون نه به نام خودم و نه خانواده ام می باشد نباید از کمترین حق شهروندی برخوردار باشم .بعد افرادی دور نان هستند از کارمند و نظامی که با تمامی امکانات همه حقوق را دریافت میکنند

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها