پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

سوالات خود را درباره سهام عدالت از این شماره بپرسید

24 خرداد 1401
سوالات خود را درباره سهام عدالت از این شماره بپرسید

به گزارش بانک اول ،شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) امروز به طور رسمی مرکز تماس سهام عدالت را راه‌اندازی کرد.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با هدف پاسخگویی مطلوب به مشمولان سهام عدالت، مرکز تماس سهامداران عدالت را افتتاح کرد.

مشمولان سهام عدالت می توانند از طریق شماره تلفن ۱۵۶۹ از سراسر کشور سوالات خود را از کارشناسان این مرکز مطرح کنند. همچنین شماره تماس ۸۳۳۳۸ سازمان خصوصی سازی، همچنان برای پاسخگویی به مشمولان سهام عدالت در دسترس عموم قرار دارد.

گفتنی است؛ از روز دهم خرداد ۱۳۹۹، سهام ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت آزادسازی شد.

تمامی دارندگان سهام عدالت که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند، می توانند با مراجعه به درگاه sahamedalat.ir از وضعیت دارایی خود در ۳۶ شرکت بورسی و فرابورسی مطلع شوند.

این سهامداران همانند یک سهامدار عادی در بورس کشور قادر خواهند بود تمامی حقوق و منافع سهامداری را استیفاء کرده و از مزایای سهامداری بهره‌مند شوند. از جمله این حقوق و منافع نظارت همگانی میلیون‌ها نفر از هموطنان بر بنگاه های اقتصادی پذیرفته شده در بورس، امکان شرکت در مجامع عمومی، دریافت سود، مشارکت در افزایش سرمایه، دریافت حق تقدم و انجام خرید و فروش سهام در بازار سرمایه است.

همچنین بانک ها هم می‌توانند از طریق کارگزاری‌های خود یا کارگزاری‌های طرف قرارداد، به تدریج برای فروش سهام متقاضیان، در بازار سرمایه اقدام و وجوه حاصله را در قالب توافق شده به حساب آنها واریز کنند./ایسنا

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
رضا کرباس فروشان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بسمه تعالی درباره تقسیم سهام عدالت متوفیان که بنا بود غیرحضوری و از طریق اینترنت انجام گیرد چرا میسر نشد شما بوق و کرنا راه می اندازید از ازدحام جلوگیری کنید پس چرا خود پیش قدم نمی شوید؟

Erfan
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

از لحاظ اطلاع رسانی خدمات سهام عدالت باید ۰ از ۱۰ بدم به تمام سایت ها، چون اصلا مشخص نیست چرا هی ثبت نام و احراز هویت داریم، چند هزار میلیارد پول برای احراز هویت میگیرین، اما فقط گفتین برین ثبت نام کنین، توضیح ندادین چرا ثبت نام کنیم و نکنیم چه اتفاقی میوفته، تماما تبلیغ میشه سهام خودتون رو به فلانی بسپریم اما نگفتن اصلا چیکار قراره انجام بدن و برنامه چیه؟ چرا باید از بین جاهایی که نمیشناسیم انتخاب داشته باشیم؟ این همه پول قراره از مردم بگیرین یه ویدئو آموزشی براش درست نکردین به مردم آموزش بدین

بهرام روح نوای متین
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اقا دوبار با ۱۵۶۹ تماس گرفتم فقط کد ملی میپرسن همین جواب قانعه کنند ه ای نشنیدیم میگم سبد دارایی خودم را متونم ببینم شبا درسته تماس درسته کد ملی درسته ازاد سازی شده کد بورسی گرفتم اهراز هویت شدم پی چرا از ۷ خرداد ریالی واریز نشده تا ۱۶ تیر جا نمونده که به همدیگه پاس ندن من سبد دارایی خودم را تو سهام عدالت میتونم مشاهده کنم وارزش سهام خودم را پس مشکل از کجاست تو بانک هم تمام مدارک درسته حساب را کد نیست پس چرا واریز نشده پول ۳۰ درصدم از بانک صادرات ارومیه شعبه ۲۱۱۱

ناشناس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

واقعا مردم و سر کار گذاشتن. این خط و شماره های دیگه رو از دسترس خارج کردند با ی روش خیلی مرموزانه

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها