جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

وزیر کار با بررسی افزایش حقوق بازنشستگان در شورای عالی کار موافقت کرد

24 خرداد 1401
وزیر کار با بررسی افزایش حقوق بازنشستگان در شورای عالی کار موافقت کرد

به گزارش بانک اول،  هیات رییسه کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کانون پیشکسوتان امروز دوشنبه با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند.

در این دیدار  نمایندگان بازنشستگان بر ضرورت تأمل در تصویب افزایش حقوق سال جاری در شورایعالی کار تاکید کردند که مورد تایید شریعتمداری نیز قرار گرفت.
همچنین به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شد تا موضوع حداکثر افزایش حقوق بازنشستگان حداقل بگیر سازمان با اعضای هیات مدیره به نوعی که در چهارچوب درآمدهای سازمان باشد، مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.
همچنین به پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تصویب هیات وزیران در جلسه یکشنبه یازدهم خردادماه حسین مدرسی خیابانی، سرپرست  وزارت صمت بعنوان عضو صاحبنظر دولت در شورایعالی کار منصوب شد.
بنابراین، جلسه شورایعالی کار که به دلیل کناره گیری وزیر  صمت به تعویق افتاده بود شنبه هفته آینده با حضور نمایندگان تشکل های  کارفرمائی و کارگری برگزار می شود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ابراهیم صحفی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام خسته نباشید من طرف سخنم وزیر کار میباشد اگر حداقل حقوق بازنشستگان 20 درصد حقوق دریافتی شما باشد عدالت اجتماعی رعایت نشده است چه رسد به عدالت اسلامی شما که احتیاج به تعمیر کار ندارید و تعویض کار هستید بهر حال امور مربوط به رفاه خود را به کارگران می سپارید و چه راحت هزینه می‌دهید یادتان باشد همین افراد بازنشسته امور مربوط به شما و هم کیشان شما را انجام دادند حالا که بعد از سی سال یا بیشتر بازنشسته شده اند فراموش نکنید که از یاد بردن آنها از یاد بردن خداست و این روایت چه درست باشد چه غلط روایت خوبی است که عبادت بجز خدمت خلق نیست را فراموش نکنید تو منتصب منتخب ملت هستی امیدوارم لیاقتش را داشته باشی

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها