شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

ساعت فروش سهام عدالت در بورس اعلام شد

24 خرداد 1401
ساعت فروش سهام عدالت در بورس اعلام شد

به گزارش بانک اول معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد: برای تعیین میانگین قیمت شرکت‌های موجود در سهام عدالت، معاملات این سهام بعد از ساعت معاملاتی بازار است.

محمود گودرزی گفت: امکان معامله 30 درصد از ارزش سبد سهام عدالت در بورس فراهم شد.

وی ادامه داد: در گذشته سهام عدالت قابل فروش نبود، اما طی اطلاعیه‌ای بورس اوراق بهادار تهران، نحوه معامله و کلیه مسیر‌های معاملاتی این سهام اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه در نظر داریم بیشترین عایدی نصیب سهامداران شود، افزود: قیمت سهام براساس میانگین قیمت روزانه تعیین می‌شود و از امروز بعد از اتمام ساعات معاملات بازار از ساعت 12:45 تا 14 تمام نماد‌ها در بازار معامله می‌شود و دارندگان سهام عدالت می‌توانند از طریق فروش آنلاین یا کارگزاری‌ها اقدام به فروش کنند.

معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران گفت: فروش سهام عدالت به دو روش فروش یکجا به وسیله بانک‌ها و فروش از طریق کارگزاری‌ها صورت می‌گیرد و از این طریق می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند.

وی بیان کرد: تا روز 21 خرداد معاملات سهام عدالت بعد از ساعت معاملات بازار است./تسنیم

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سیما کحالی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام.ازشهرستان مراغه هستم. من تقریبا ۲۰ روزه که ازطریق برهان سهندسهامم روفروختم.ولی هیچ پولی واریزنشده..لطفا راهنمایی کنین

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها