شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

دریافتی مدیرعامل صندوق بازنشستگی لو رفت!

24 خرداد 1401
دریافتی مدیرعامل صندوق بازنشستگی لو رفت!
به گزارش بانک اول  او در توئیتر خود نوشت: ای‌کاش افتخاری دریافتی ۳۴ میلیونی خود را کاهش می‌داد تا بتواند با بازنشستگان همدردی کند؛ و با گفتن تفاوت سطح و تنظیمات زندگی هر فرد نمک به زخم بازنشستگان نمی‌پاشید.

روز گذشته ویدئویی از اکبر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در پاسخ به سوالی درباره امکان زندگی‌اش با دریافتی بازنشستگان در فضای مجازی منتشر شد که وی گفته بود: سطح زندگی ما با بازنشستگان متفاوت است و این دو موضوع به‌خاطر شرایط متفاوت، قابل مقایسه نیستند.


دریافتی مدیرعامل صندوق بازنشستگی لو رفت!
 
اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سید رضا سرابی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این چیزا در همه جای مملکت و در همه رده های حکومتی و در همه پست و مقامها وجود دارد و یه چیز عادیست چون هیچ مقام و متولی و ارگان واداره و اراده ای در سطح خورد و کلان این مملکت وجود ندارد که جلوی این بدعت های کثیف را بگیرد . فرقی هم نمیکند مسئله این است که ضعیف همیشه پایمال و محکوم به حقارت و زوال و حبان دت همچنان یکه تاز ظلم و بی عدالتی و مظلوم کشی و ریشخند به قشر ضعیف و متوسط جامعه بوده و هستن و خواهند بود . ما دیگه به این اعوجاج ها عادت کردیم .

اسرافیل جاویدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا باید در حکومت جمهوری اسلامی مدیر بازنشستگانش ۱۰برابر بیشتر از حداکثر بازنشسته بگیرد که به خودش اجازه میدهد بگوید سطح زندگی من با انها فرق میکند پیشنهاد میشود مدیر را کسی منصوب کنند که با بازنشستگان همسطح باشه ترجیحا اقا زاده نباشد

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها