پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

قرعه کشی آزمایشی خودرو موفقیت آمیز بود

24 خرداد 1401
قرعه کشی آزمایشی خودرو موفقیت آمیز بود

به گزارش بانک اول قرعه کشی آزمایشی فروش فوق العاده ایران خودرو به منظور شناسایی و رفع مشکلات احتمالی با حضور نهاد‌های نظارتی در سالن همایش‌های ساپکو برگزار شد.

به گزارش ایکوپرس، قرعه کشی آزمایشی نخستین دوره فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با ظرفیت فروش ۱۵ هزار دستگاه خودرو با حضور نماینده سازمان بازرسی کل کشور، نماینده دادستان کل کشور، نماینده سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و مدیران ارشد ایران خودرو در سالن همایش‌های ساپکو برگزار شد.

فروش فوق العاده ایران خودرو با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف توزیع عادلانه، فرصت خرید برابر برای همه شهروندان و حذف واسطه‌ها و دلالان هم‌زمان با عید سیعد فطر شروع شد.

این نوع فروش دارای الزاماتی است که توسط کمیته خودرو تعیین و به خودروسازان ابلاغ شده است. براساس آن مشتریانی که دارای شرایط تعیین شده در بخش نامه فروش هستند مجاز به ثبت نام در این طرح بوده اند.

مراسم قرعه کشی براساس اطلاعات متقاضیانی که مورد راستی آزمایی قرار گرفته و در سامانه ثبت شده است انجام و تعداد ۱۵ هزار برنده برگزیده و معرفی خواهند شد.

پس از اتمام مراسم قرعه کشی و تایید نهایی توسط ناظران، اسامی برندگان از طریق ارسال پیامک و همچنین سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

این قرعه کشی با ۱۰درصد بیش از ظرفیت پذیرفته‌شدگان انجام می‌شود تا امکان جایگزین برای افرادی که تا ۴۸ ساعت موفق به پرداخت وجه خودرو نشده اند، فراهم شود.

لازم به ذکر است قرعه کشی نهایی در روز شنبه هفدهم خرداد ماه در سالن همایش‌های ساپکو و با حضور دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، نمایندگان دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دادستانی کل کشور و مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.

شماره ۰۹۶۴۴۰ مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو پاسخگوی سوال متقاضیان درباره فروش فوق العاده است. اطلاعات تمامی مشتریان در سیستم ثبت شده و دارای کد پیگیری است./فرارو

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها