پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

آخرین مهلت تعیین روش آزادسازی سهام عدالت

24 خرداد 1401
آخرین مهلت تعیین روش آزادسازی سهام عدالت

به گزارش بانک اول سازمان خصوصی سازی، در ابتدا مهلت آزادسازی سهام عدالت را ۸ خرداد اعلام کرده بود، اما به دنبال درخواست‌های عمومی این تاریخ تا ۱۵ خرداد تمدید شد.

برای تصمیم‌گیری درباره سهام عدالت «فعلا» تا جمعه فرصت دارید

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت:

🔹فرآیند انتخاب مدیریت مستقیم سهام عدالت برای مشمولان فعلا تا جمعه ادامه دارد و پس از آن اعلام خواهد شد این زمان تمدید می‌شود یا خیر. 

🔹بنابراین مشمولان فرصت دارند تا جمعه با مراجعه به درگاه اینترنتی www.samanese.ir روش مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کنند. 

🔹در غیر این صورت روش غیرمستقیم برای آن‌ها انتخاب خواهد شد

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت از ادامه فرصت مشمولان سهام عدالت برای انتخاب مدیریت مستقیم سهام عدالت خبر داد.

حسین فهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر فوق افزود: فرآیند انتخاب مدیریت مستقیم سهام عدالت برای مشمولان فعلا تا جمعه ادامه دارد و پس از آن اعلام خواهد شد این زمان تمدید می‌شود یا خیر. بنابراین مشمولان فرصت دارند تا جمعه با مراجعه به درگاه اینترنتی www.samanese.ir روش مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کنند. در غیر این صورت روش غیرمستقیم برای آن‌ها انتخاب خواهد شد.

به گفته وی بیش از ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تا کنون روش مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کردند.

سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت در ادامه درمورد اختلال در درگاه اینترنتی sahamedalat.ir نیز توضیح داد: این درگاه برای دیدن ارزش واقعی سهام مشمولانی است که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند. این سامانه درحال توسعه  و اختلال آن برطرف شده است. سامانه درحال توسعه است.

فهیمی به این سوال که آیا مشمولان همچنان می‌توانند فقط ۳۰ درصد سهام خود را به فروش برسانند، پاسخ داد: ۳۰ درصد مصوبه شورای عالی بورس است و درصدهای بعدی به تدریج اعلام می‌شود.

پیش از اعلام شده بود مشوولان سهام عدالت تا هشتم خرداد فرصت دارند مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کنند، البته این فرصت تا ۱۵ خردادماه تمدید شده بود. بر این اساس مشمولینی که مدیریت مستقیم را انتخاب کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به بانک یا کارگزاری نسبت به فروش ۳۰ درصد سهام خود اقدام کنند.

البته توصیه کارشناسان انتخاب روش مستقیم و نفروختن آن است.

گفتنی است، تمامی دارندگان سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت و انتخاب روش مستقیم اقدام به فروش سهام خود کنند. انتخاب نکردن  روش مستقیم توسط سهامداران،  به منزله تعیین روش غیرمستقیم آزادسازی سهام عدالت است.

 

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها