جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

زندانی شدن قیمت طلا+تحلیل تکنیکال

24 خرداد 1401
زندانی شدن قیمت طلا+تحلیل تکنیکال

زندانی شدن قیمت طلا+تحلیل تکنیکال


 

به گزارش بانک اول معاملات طلا در روز گذشته به 1712 دلار به ازای هر انس سقوط کرده و و دوباره موفق به رشد و بازیابی قیمت قبل خود یعنی 1730 دلار شد.

با رشد شاخص سهام در بازار های آسیا و اروپا طلا با افت قیمت شدید مواجه شده به 1712 دلار رسید و با کاهش شاخص ها در آمریکا دوباره قیمت از دست رفته را بازیابی کرد.

تا اکنون رشد قیمت دوباره طلا به اندکی پایین تر از 1730 دلار محدود شده است که نزدیک به بالاترین قیمت قبلی طلا در همین ماه یعنی 1745 دلار و رو به یکی از اوج های قیمت طلا در این چند سال یعنی 1765 دلار است.

در روند نزولی قیمت طلا نیز 1712 دلار را دارا می باشیم که می تواند به نرخ پایین تر خود یعنی 1704 دلار در پونزدهم ماه ژوئن و 1685 دلار در اوایل ژوئن برسد.

در حال حاضر به نظر می رسد که قیمت طلا در زیر 1730 دلار زندانی شده و بالاتر نمی رود و احتمالا دلیل آن رشد بازار های سهام در جهان می باشد.

 

 

اخبار مرتبط
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق اظهار کرد: به‌نظر بنده، در کوتاه‌مدت باید نرخ ارز را به‌شکل‌های مختلف حفظ کرد، یکی از این اقدامات آگاه کردن مردم است، به‌عنوان نمونه، ترسیم چشم‌اندازی مشخص و اطمینان‌بخش از اینکه روند ناامن‌کننده در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی در کشور وجود ندارد، راهگشاست.
نوزدهمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.
، بازار امروز شاهد ریزش عمده قیمت ها نسبت به روز گذشته است.
مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به ارز تخصیصی به حوزه صنایع اظهار کرد: برای صنایع مختلف شامال معاملات نیمایی و معاملات اشخاص در مجموع یک میلیارد و ۳۷۸ میلیون دلار ارز نیمایی و ۴۸۵ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات، تامین شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها