پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

اطلاعیه جدید کارگزاری‌ها درباره دارا یکم

24 خرداد 1401
اطلاعیه جدید کارگزاری‌ها درباره دارا یکم

به گزارش بانک اول کارگزاری‌ها اطلاعیه جدیدی در خصوص صندوق «دارا یکم» منتشر و در آن به سه موضوع اشاره کرده‌اند.

متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

مشتریان گرامی

در ارتباط با صندوق واسطه گری مالی یکم با نماد «دارا یکم» به نکات زیر توجه نمایید:

۱٫ با توجه به اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، این صندوق به دارایی افرادی که سفارش فعال در این نماد داشته باشند و سجامی شده باشند ( احراز هویت سجام انجام داده باشند) اضافه خواهد شد.

۲٫ پس از تکمیل و دریافت گزارش معاملات در این نماد، فرآِیند تخصیص و بررسی سفارش های شما انجام خواهد شد. مبلغ مسدود شده شما آزاد و به میزان تخصیص سهم از گردش حساب شما کسر خواهد شد.

۳٫ در صورتی که این صندوق را از طریق بانک و یا کارگزاری های دیگر خریداری کرده اید، میتوانید با ثبت درخواست تغییر کارگزار ناظر این صندوق را به دارایی خود اضافه نمایید. توجه نمایید شرط سجامی شدن ( انجام احراز هویت سجام ) برای تایید درخواست تغییر ناظر نیز وجود دارد.»

اخبار مرتبط
ماد‌های فملی، شبندر، فایرا، جم، سدشت، کویر و خزامیا از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های پارسان، فولاد، کگل، شپدیس و بوعلی با تاثیر منفی از افزایش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
خبر جالب امروز را مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن مطرح کرد که قرار است بخش املاک پلتفرم‌های دیوار و شیپور مسدود شوند. گفته می‌شود با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود و اگر این سکوها تا هفته آینده این بخش وب‌سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آنها با مجوز شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود خواهد شد.
گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «ارفع» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «کاما» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «خاور»، «فزر» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.
تا اسفند سال ۱۴۰۰، ۴۰۰ هزار نفر از مردم و طرفداران اقدام برای افزایش سرمایه کردند و از محل افزایش سرمایه و با بورسی شدن سلب حق تقدم انجام شد و در سال ۱۴۰۱ سه مرتبه تلاش شد از طریق عرضه به بخش‌های خصوصی و تعاونی فرآیند مالکیت انجام شود که مشکلی برای مراجع آسیایی صورت نگیرد و مالکیت باشگاه‌ها برای این مراجع مشخص شود، اما با توجه به پابان مهلت‌ای افی سی در انتهای سال گذشته از طریق مشارکت کنسرسیومی از بانک‌های غیر دولتی و کنسرسیومی از ذیل پتروشیمی امروز صبح در فرابورس محقق شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
معصومه علی آبادی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام و احترام لطفا در خصوص عودت مازاد واریزی مبلغ مدیره نویسی دارا یکم که هم از طریق کارگزاری مفید و هم دارا یکم صورت گرفته و مبلغ هنوز برنگشته و اینکه چطور می تونیم پیگیری کنیم اطلاع رسانی کنید چون همه سرباز می زنند و من و خیلی های دیگه هنوز مبلغ مون بر نگشته😔 ممنون

مهدی باروتی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من هم از طریق کارگزاری خریدم پول کم کرده هم ازبرنامه آپ هردو پول کم کردن ولب به حسابم پولی برگشت نشده چه کنم

حمید پورعسکر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام امکان ثبت نام جدید برا اشخاص جا مانده در این سرمایه گذاری (etf) درآینده وجود دارد

محمدحسن جلیلیان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من از بانک رفاه خریداری کردم، همان روزهای اول، رسید شرکت سپرده گذاری مرکزی را هم دارم،کد بورسی +کد آنلاین معاملاتی در کارگزاری فارابی هم دارم، کد سجام هم دارم، احراز هویت سجامی هم یک هفته قبل در پیشخوان انجام دادم، به اطلاع کارگزاری رساندم، آنها می‌گویند تغییر ناظر زدیم، ولی می‌گوید شما دارایی ندارید، تصویر رسید را هم فرستادم، باز هم خبری نشد، چرا اینقدر بی برنامه و.... هستید این یک کار ساده است، وقتی کسی با کد ملی خرید، می‌توانند آن را به پرتفوی آن شخص اضافه کنند، چرا اینقدر مردم را عصبی میکنید، لطفاً اقدام فرمایید، علی برکت الله...

رضا لطفی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام من در زمان خرید ETF چند بار از طریق کارگزاری اقدام کردم که نشد برا همین رفتم سراغ بانک مسکن و اونجا خرید زدم و پولم کم شد و کد رهگیری داد بعد از مدتی دوباره پول برگشت خورد، دوباره با آپ خرید زدم و کد رهگیری دارم ازش اما بازم برگشت خرد. جدای از این برای کد دیگری با آپ خرید زدم و کد هم دارم و برگشت هم نزد پول؛ تغییر کارگزار ناظر زدم اما پس از 4 روز هنوز وارد پرتفو نشده، کارگزاری آگاه علی برکت الله

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها