جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

وام بافت فرسوده ۲۵۰ میلیون تومان شد

24 خرداد 1401
وام بافت فرسوده ۲۵۰ میلیون تومان شد

 

به گزارش بانک اول، عباس شفیعی با بیان این که وام جدید احیای بافت فرسوده برای شهر تهران 250 میلیون تومان است، اظهار کرد: این وام برای ساخت و ساز به صورت خودمالکی 100 میلیون و برای انبوه سازان تا سقف 250 میلیون تومان پرداخت می شود.

وی با اعلام این که وام نوسازی بافت فرسوده خودمالکی در کلانشهرها 80 میلیون تومان و برای انبوه سازان 230 میلیون تومان است، ادامه داد: همچنین سقف وام جدید برای مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت به صورت خودمالکی 80 میلیون و برای انبوه سازان 220 میلیون تومان تعیین شده است.

وی افزود:  سقف وام ساخت بافت‌های فرسوده در شهرهای کمتر از 200 هزار نفر جمعیت برای خودمالکان 60 میلیون تومان و برای انبوه سازان 180 میلیون تومان است.

عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان این که 50 میلیون تومان از این تسهیلات با نرخ  سود 9 درصد و بقیه بدون سپرده گذاری با نرخ 18 درصد است، اضافه کرد: دوره بازپرداخت این تسهیلات 3 سال دوره مشارکت مدنی و بعد از آن هم 7 سال دوره فروش اقساطی جمعاً 10 سال خواهد بود.

به گفته شفیعی، منابع این تسهیلات از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 است که از صندوق توسعه ملی تامین می‌شود./تسنیم

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علمدار بذرافکن
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

شما تمام اطلاعات از جمله مستاجران و بی خانمانها را دارید از جمله شماره حساب، تمایل به اقامت در بافت فرسوده یا جدید،خب آنها رای از طریق سامانه های که دارید اقدام کنید. لطفا در این اوضاع کرونا مردم را به کافینت، پلیس10،بانک نکشونید. مامستاجران که خانه میخوایم، خانه های 99ساله بهمون بدید. بعضی هام که سپرده مسکن یکم در بانک دارن ولی به خاطر گران شدن خانه نتوانستند کاری کنند. به راحتی میتوانید اطلاعاتشون را در بیارید. البته این حرف و تعارفه کو تازه عمل!

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها