جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

جزئیات وام قرض الحسنه بانک رفاه کارگران برای مستمری بگیران

24 خرداد 1401
 جزئیات وام قرض الحسنه بانک رفاه کارگران برای مستمری بگیران

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این مصاحبه جزئیات پرداخت تسهیلات به اقشار مختلف جامعه از جمله بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی مطرح شده است. متن این گفت و گو به این شرح است: 

اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در گفت ‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات افزایش تسهیلات قرض الحسنه بانک رفاه به مستمری بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی، اظهار کرد: افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی از مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به ۲ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که این رقم نزدیک به ۱۱ برابر است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به اینکه سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه از ۲ میلیون تومان به ۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: علاوه بر این خدمات دیگری برای مستمری بگیران در نظر گرفته شده است؛ صدور انواع بیمه نامه شخص ثالث، بدنه و سایر بیمه نامه‌ها با نرخ ۴ درصد اجرایی شده است. طرح رفاه کالا تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان با نرخ ۱۵ درصد به مدت ۳۶ ماه به مستمری بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود. حذف ضامن در پرداخت وام قرض الحسنه اقدام دیگری بود که برای بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه طرح کرامت از دیگر طرح‌هایی است که بابت تعمیر واحد‌های مسکونی، هزینه درمان، هزینه ازدواج فرزندان مستمری بگیران و سایر هزینه‌ها تا ۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود، گفت: همچنین طرح پیوند در حال اجراست که به فرزندان مستمری بگیران و بازنشستگان با نرخ یک درصد تسهیلات پرداخت می‌شود و به ازای هر فرزند بازنشسته و مستمری بگیر، ۲۰ میلیون تومان تسهیلات خرید کالا پرداخت می‌شود.

للـه گانی اضافه کرد: افرادی که واجد شرایط اخذ تسهیلات قرض الحسنه هستند و در سامانه بانک مرکزی ثبت نام می‌کنند، با مراجعه به بانک رفاه از تسهیلات قرض الحسنه برای ازدواج با سود یک درصد می‌توانند استفاده کنند. بازپرداخت آن بر اساس شرایط تسهیلات قرض الحسنه بانک مرکزی است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: پرداخت تسهیلات به کارگران نمونه‌ای که برای یک سال معرفی می‌شوند از دیگر تسهیلاتی است که به مشمولان پرداخت می‌شود،همچنین پرداخت تسهیلات به بیماران صعب‌العلاج که در درمان بیماریشان دچار مشکلات مالی هستند تا سقف یک هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

للـه گانی خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که مشمول هر یک از این طرح‌ها هستند می‌توانند با مراجعه به سایت بانک رفاه از جزئیات هر یک از این طرح‌ها آگاهی پیدا کنند.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
س ن
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام . کانون بمن گفت باتک رفاه وام میده به مستمری بگیران تا ۱۰۰ م.رفتم بانک رفاه اینقد واسم مشکل تراشی کرد که اصن منصرف شدم ۱۸ درصد .دوتا صامن با کسر اقساط وچک وکسر اقساط خودم و تازه ۲۰ درصداز مبلع وام و تا ۳ سال مسدود میکنه.خب این چه شرایطیه !!! پس چرا اینقد بوق و کرنا میکنید ....خب اون مستمری بگیرکه وام میخواد مگه حقوقش و بعنوان ضامن نمیگیرید برای پرداخت اقساط ماهانه ! پس چرا اینقد سنگ جلو پای ما میندازید بانک رفاه دهخدا شاهینشهر .؟

Gafsdgl Bi pol
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

دوستاندعزیر به فرض هم وام ۵ تومنی بدن آخه این مبلغ کجای یه زندگی را میگیره که ارزش داشته باشه ۲ یا ۳ سال قسط بدی توی این زمونه یه بازنشسته حداقل باید حالا نمیگم ۱۰۰میلیون که بگن هوا برش داشته لااقل ۵۰ ملیون بدن که بت نی یک سوم یه جهاز عروسی را تهیه کنی البته ۲تومن هم قسط داره که این هم باعث مختل شدن زندگی میشه ،بقولی میگک خانه از پای بست ویران است خاجه در نقش بند ایوان است(قابل توجه دولت محترم)

پریسا -
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

حقبقتا من 9سال پیش درخواست وام دادم و یک هفته پرداخت کردن . الانم 40ت کالا رو مجددا گرفتم و 5تومن هم ک اینجا درج شده چون دیدن نیاز دارم پیشنهاد خودشون بود ک مدارک ببرم و بهم بدن در صورتی که سقف فیش حقوق مادرم پر بود و نمیتونسم کسر از حقوق بگیرم باز گفتن مورد نداره فقط ی برگ چک خدا خیرشون بده تو اوج نا امیدی ، امید وارم کردن و تنها بانکی که اینقد با ملاحضه تونسم رفاه بوده

زهرا خانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من دوساله تو نوبتم برای ۳میلیون تومن تمام شرایطم دارم ولی ندادن مدارکم دادم

شهرزاد جواهری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اصلا همچین چیزی صحت نداره،من ازتامین اجتماعی نامه گرفتم رفتم بانک رفاه که وام ۵میلیونی بگیرم گفتن اصلا همچین بخشنامه ای وجودنداره ووام نمیدیم.چرااخباردروغ میگین؟

مرمر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من رفتم بانک رفاه و با یه لحن بدی مدیر بانک گفتند ک وام اصلا نداریم و همچین چیزی نیست

علی علبکاهی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

همش دروغه نه بانک رفاه ونه تامین اجتماعی هیچکدام وام نمیدهند

عسکری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

رفتم بانک رفاه برای وام 5 میلیونی گفتند معرفی نامه از خانه کارگر کانون بازنشستگان بیارید تمام بودجه دست کانون بازنشستگان هست . رفتم کانون بازنشستگان گفتند از رییس بانک نامه بیارید !!!! بعدشم گفتن 3 میلیون میدن با قرعه کشی . معلوم نیست این مدیرعامل چرا خودشو ما رو مسخره کرده

حسین نوعی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

همه این حرفا تبلیغات است به بانک رفاه شعبه گیلاوند مراجعه کردم گفتند دروغ است ما خبر نداریماگه بود خوب بود

یاسین جون
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام .یه بیمار سرطانی برای درمان ۸۰تا ۹۰ملیون نیاز داره چرا شرایط واسه وام به بیماران واضح نیست.لطفا واضح اعلام کنید

سمین
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

همش دروغه ،،، من رفتم بانک رفاه میگه باید ۷ ماه سپرده بزاری و وام بدون سپرده نداریم و سودشم ۱۸ درصده گفتم‌تو سایت و اخبار میگن گفت کدوم اخبار درسته که این دومیش باشه

نرگس جعفری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام چراالکی میگن بدون ضامن من فرزندبازمانده هستم قبلا برای خرید محصولات اسنوا ضامن نمیخواست ولی الان میگه چون فرزندی نمیتونی بدون ضامن وام بگیری الان منکه ضامن حقوق بگیر بانک رفاه ندارم چیکارکنم پس خواهشا مثل قبل کنید

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها