پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

چگونه کارگزار ناظر سهام عدالت خود را بشناسیم؟

24 خرداد 1401
چگونه کارگزار ناظر سهام عدالت خود را بشناسیم؟

به گزارش بانک اول، سهامداران با تماس با مرکز اطلاع رسانی سهام عدالت با شماره ۱۵۶۹ داخلی یک و وارد کردن کد ملی می‌توانند از کارگزار ناظر خود مطلع شوند.

 دراین اطلاعیه آمده است: بدینوسیله به اطلاع کلیه سهامداران محترم عدالت می‌رساند، با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد تماس‌های سمات مربوط به اطلاع از کارگزار ناظر سهامداران است، از روز شنبه ۲۱ تیرماه این امکان فراهم شده تا سهامدارانی که از کارگزار ناظر خود مطلع نیستند با تماس به مرکز اطلاع رسانی سهام عدالت که به صورت شبانه روزی فعال است، اطلاعات کارگزار ناظر خود را دریافت کنند.


براساس این اطلاعیه، بستر‌های مناسب و اطلاعات جامع سهامداران عدالت از قیبل وضعیت سفارش، میزان واریزی، تاریخ واریز، وضعیت پرداختی ها، معتبر بودن شماره شبا در اختیار کارگزار ناظر قرار گرفته است به طوری که از این پس ارائه این اطلاعات تنها بر عهده کارگزار ناظر است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
بهمن دونو
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام منم به همین مشکل برخوردم اگه را حلش را بلدی بهم بگو خواهشا

سعید داوری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام خسته نباشیداقامن زنگزدم به ۱۵۶۹و۱روزدم کدملیمو واردکردم امام میگه برای کدملی کارگذارناظر ثبت نشده است

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها