پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

سقوط قیمت طلا در راه است

24 خرداد 1401
سقوط قیمت طلا در راه است

به گزارش بانک اول از صبح امروز قیمت طلا یک روند نزولی را شروع کرده است که موجب کاهش قیمت چشمگیر آن شده است و به نظر می رسد که این روند کاهشی همچنان ادامه خواهد داشت.

هم اکنون و در حال نوشته شدن این متن از انس طلا جهانی 1951 دلار قیمت دارد که به نسبت روز گذشته نزدیک به یک درصد یعنی حدود 20 دلار کاهش قیمت داشته است و این روند نزولی به نظر ادامه دار می رسد.

در آستانه پایان هفته و در ادامه جلسه روز گذشته فدرال رزرو که سیاست های پولی را بدون هیچ تغییری رها کرد این سقوط قیمت چندان هم غیر منتظر نبود هر چند هنوز هم پیش بینی ها حاکی از افزایش قیمت طلا می باشند.

سقوط قیمت طلا در امروز تا نزدیکی 1945 دلار که یکی از نقاط حمایت طلا می باشد پیش رفته و سپس به میزان جزئی بازیابی شد اما نمودار طلا همچنان یک روند نزولی را در پیش روی خود دارد.

شاید بتوان یکی از دلایل این کاهش قیمت را هیجان زدگی بازار در روز های گذشته و انتظار آن برای بالا رفتن بیشتر قیمت طلا بعد از جلسه فدرال رزرو دانست که باعث نا امیدی و سقوط قیمت طلا در امروز شد.

اخبار مرتبط
رکوردشکنی ها پی در پی بهای جهانی طلا، بازار داخلی فلز زرد را هم تحت تاثیر قرار داده به گونه ای که قیمت هر سکه طرح جدید از حدود ۳۴ میلیون تومان در روز ۱۰ اسفند سال گذشته، به حدود ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در روز جاری رسانده است. همچنین بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در روز ۱۰ اسفند به ۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان در روز جاری رسیده است.
امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است، قیمت طلا اما افزایش یافت
یک اقتصاددان، قیمت دلار در پایان سال ۱۴۰۳ را پیش‌بینی کرد.
رئیس اتحادیه طلا فروشان گفت: مردم از خرید طلای دست دوم جدا خودداری کنند طلایی که فاقد کد استاندارد باشد قابل پیگیری نیست

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
رضا وزیری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

حتی دو روز بعد هم نمی تونید حدس بزنید انس ۱۹۷۶ دلار یعنی بالاترم رفته لطفا پیش بینی نکنید

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها