پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

برندگان قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو مشخص شدند

24 خرداد 1401
برندگان قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو مشخص شدند

به گزارش بانک اول به نقل از خبر روز یکشنبه ایران خودرو، بابک رحمانی معاون فروش و بازاریابی این گروه صنعتی در حاشیه این مراسم گفت: دومین مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو از ۹ مردادماه به مدت سه روز با عرضه پنج محصول و با ظرفیت ۱۴ هزار دستگاه خودرو از طریق سایت فروش ایران خودرو انجام شد.

وی ادامه داد: بیش از ۹۸۰ هزار نفر در این مرحله برای ثبت نام اقدام کردند که ۱۴ هزار نفر از آنان در مراسم قرعه کشی انتخاب شدند.

رحمانی خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده، در این مرحله تعداد متقاضیان ذخیره برابر با منتخبان بود تا در صورت انصراف نفرات اصلی، از این فهرست استفاده شود.

معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو بیان داشت: با توجه به تاکید کمیته خودروی وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت در ثبت نام خانواده‌های فاقد خودرو در این طرح، اسامی منتخبان برای صحه گذاری اطلاعات اظهار شده، به نهادهای ذیربط ارسال شد تا پس از آن، نتایج اعلام عمومی شود.

 

رحمانی در ادامه گفت: مشخصات پذیرفته شدگان نهایی در دومین طرح فروش فوق العاده، در سه روز آینده در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

 

وی تاکید کرد: منتخبان نهایی سه روز فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه قطعی خودرو اقدام کنند.

طبق برنامه ریزی انجام شده، خودرو در زمان حداکثر سه ماه به مشتریان تحویل داده خواهد شد./ایرنا

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علیرضا بهداروند
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سه روز فرصت دادند که هرسه روزتعطیل بوده است لطفا حداقل سه روز کاری جهت واریز پول فرصت بدهند ,تا برندگان ،وقت تهیه پول و واریز راداشته باشند!! نه سه روز تعطیل,

علی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

مسئولان ایران خودرو به فکر مردم باشید ما ثبت نام کردیم شرایطی بگذارید که مردم دچار مشکل نشوند.ما به ماشین نیاز داریم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها