پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

ثبت الکترونیکی درخواست بازنشستگی

24 خرداد 1401
ثبت الکترونیکی درخواست بازنشستگی

به گزارش بانک اول، محمد حسن زدا کارشناس تامین اجتماعی درباره ثبت الکترونیکی درخواست بازنشستگی، اظهار کرد: یکی از خدمات جدید سازمان تامین اجتماعی که در روزهای کرونایی اتفاق خوبی تلقی می‌شود ثبت الکترونیکی درخواست بازنشستگی است.

کارشناس تامین اجتماعی بیان کرد: پیش از این بیمه شدگان تامین اجتماعی که به سن بازنشستگی می‌رسیدند باید به شعب تامین اجتماعی مراجعه می‌کردند و درخواست بازنشستگیشان را ارائه می‌کردند.

وی افزود: اما درحال حاضر از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی درخواست بازنشستگی خود را به صورت الکترونیک ارائه می دهند و سازمان ظرف مدت مشخصی به درخواست آنها رسیدگی خواهد کرد.

زداخاطرنشان کرد: سامانه ای که برای این مسئله در نظر گرفته شده به نشانی eservices.tamin.ir است.

اخبار مرتبط
افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.
دانشجویان در تمام مقاطع دانشگاهی می‌توانند با پرداخت حق بیمه به صورت ماهیانه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار بگیرند و از خدمات درمانی و بازنشستگی استفاده کنند.
در این اطلاعیه به افراد تحت پوشش خدمت بیمه تکمیلی درمان صندوق بازنشستگی کشوری توصیه شده است که با توجه به عدم ثبت مدارک در سامانه نرم افزاری بیمه، بیمه شدگان، اسناد ۱۴۰۳ را تا مشخص شدن شرکت بیمه برای سال ۱۴۰۳، نزد خود نگهداری کنند.
توانا با تاکید بر اینکه متقاضیان حداکثر تا ۳۰ فروردین ماه سال جاری فرصت دارند در این طرح ثبت نام کنند، بیان کرد: افراد واجد شرایط با مراجعه به دفاتر کارگزاری در سراسر استان یا از طریق آدرس صندوق www.roostaa.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها