جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

با این روش ها برای همیشه از مو و پوست چرب خود رها شوید

24 خرداد 1401
با این روش ها برای همیشه از مو و پوست چرب خود رها شوید

به گزارش بانک اول پوست های چرب همیشه در تمامی فصول سال بیشترین آسیب را می بینند. در فصل تابستان چربی پوست بیشتر شده و باعث می شود لک پوستی و جوش بر روی پوست بیشتر شود و در فصول سرد سال نیز سرمای هوا باعث خشک شدن پوست این افراد می شود.

راه ها و درمان های شیمیایی زیادی برای درمان پوست های چرب وجود دارد. از قرص و کرم تا عمل وتزریق های مختلف و رژیم های غذایی متنوع اگرچه این نکته حائز اهمیت همیشه وجود دارد که علاوه بر بافت های صورت رژیم غذایی و مراقبت هایی که از پوست صورت می گیرد خیلی می تواند بر روی چرب بودن پوست اثرگذار باشد.

حالا ما به شما می گوییم که چگونه می توانیدبدون خرج زیاد و استفاده از کرم و داروی شیمیایی، به شکلی طبیعی و خانگی از چوست چرب خود مراقبت کنید تا چوستی شفاف و درخشان و جوان داشته باشید.

شستن صورت

ماسک عسل خام

ماسک جو دوسر

ماسک سفیده تخم مرغ و لیمو

آلوئه ورا

گوجه فرنگی

روغن جوجوبا

ماسک بادام شیرین

اخبار مرتبط
پزشک طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی راه کارهایی را برای کاهش ضعف و بی حالی در ماه مبارک رمضان مطرح کرد و گفت: برای کاهش ضعف و بی حالی باید حتما وعده سحری مصرف و در این وعده برای جبران کمبود آب بدن از غذاهای خورشتی استفاده شود.
سبک زندگی غلط، تغذیه اشتباه، عدم تحرک و استرس روزانه، از طول عمر ما کم می‌کند و زمینه را برای بیماری‌های حاد و غیر معمول فراهم می‌کند. یکی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌های تهدید کننده سلامت عمومی بدن، تغذیه درست است
محمد اسماعیل کاملی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر سازمان بیمه سلامت چه خدماتی به بیماران SMA ارائه می دهد، گفت: با تشکیل صندوق بیماریهای خاص و صعب العلاج، درصورتی که اطلاعات بیماران مبتلا به اس ام ای در سامانه بیماری های نادر وزارت بهداشت (RDA) ثبت شده باشد، از مزایای صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج بهره مند می شوند.
دریافت بیش از اندازه برخی ویتامین‌ها ممکن است سلامتی انسان‌ها را به خطر بیندازند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها