جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

با خوردن این 20 غذا مرگ در انتظار شماست

24 خرداد 1401
با خوردن این 20 غذا مرگ در انتظار شماست

به گزارش بانک اول یک رژیم غذا سالم یا ناسالم تعیین می کند که شما چقدر زنده و سالم خواهید ماند و چه زمانی از دنیا خواهید رفت. در نتیجه انتخاب اینکه چه زمانی می خواهید از دنیا بروید در اختیار شماست.

غذا هایی که می خورید تاثیر بسیاری در سلامتی شما دارد. آن ها می توانند باعث بیماری های قلبی شده و یا سلامت قلب را دو چندان کنند.

همین موضوع برای دیگر اندام های بدن مانند کبد و کلیه نیز صادق است. همچنین مغز انسان نیز به واسطه غذایی که به او می رسد از خود کارکرد نشان می دهد.

اگر رژیم غذایی شما از سبزیجات، انواع میوه ها، توت ها، گوشت و ماهی و... پر شود بدن شما به بهترین شکل کار خواهد کرد و می توانید در سلامتی و خوشحالی برای سال ها در کنار عزیزانتان زندگی کنید.

اما اگر رژیم غذایی شما از غذا های فرآوری شده و انواع فست فود پر شده باشد نمی توانید انتظار یک زندگی شاد و طولانی را داشته باشید.

در ادامه غذا هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که با دوری کردن از آن ها هیچگاه مرگ سراغتان نخواهد آمد.

1. نوشیدنی های پر از قند

2. بیشتر انواع پیتزا

3. نان تهیه شده از آرد سفید

4. بیشتر آبمیوه های بازاری

5. سریال های شیرین صبحانه

6. غذا های سرخ شده و گریل شده

7. کیک ها و کوکی ها

8. چیپس و سیب زمینی سرخ کرده

9. ماست کم چرب

10. بستنی

11. شکلات

12. سوسیس و کالباس

13. پنیر های فراوری شده

14. بیشتر فست فود ها

15. پاستا

 

اخبار مرتبط
پزشک طب سنتی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی راه کارهایی را برای کاهش ضعف و بی حالی در ماه مبارک رمضان مطرح کرد و گفت: برای کاهش ضعف و بی حالی باید حتما وعده سحری مصرف و در این وعده برای جبران کمبود آب بدن از غذاهای خورشتی استفاده شود.
سبک زندگی غلط، تغذیه اشتباه، عدم تحرک و استرس روزانه، از طول عمر ما کم می‌کند و زمینه را برای بیماری‌های حاد و غیر معمول فراهم می‌کند. یکی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌های تهدید کننده سلامت عمومی بدن، تغذیه درست است
محمد اسماعیل کاملی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر سازمان بیمه سلامت چه خدماتی به بیماران SMA ارائه می دهد، گفت: با تشکیل صندوق بیماریهای خاص و صعب العلاج، درصورتی که اطلاعات بیماران مبتلا به اس ام ای در سامانه بیماری های نادر وزارت بهداشت (RDA) ثبت شده باشد، از مزایای صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج بهره مند می شوند.
دریافت بیش از اندازه برخی ویتامین‌ها ممکن است سلامتی انسان‌ها را به خطر بیندازند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها