شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

اقشار کم‌درآمد کارت خرید کالا دریافت می‌کنند

24 خرداد 1401
اقشار کم‌درآمد کارت خرید کالا دریافت می‌کنند

به گزارش بانک اول محمدرضا میرتاج الدینی:افزود بر این اساس تعداد ۷ دهک پایین جامعه شامل طرح شده و در قالب توزیع کارت خرید کالا تسهیلاتی را دریافت خواهند کرد.

* این کمک‌ها به صورت یارانه نقدی نبوده و در قالب کارت خرید کالای مورد نیاز ارایه و کارت‌ها هم در فواصل زمانی ۲ یا ۳ ماهه شارژ می ‌شوند.

* مزایای این طرح شامل حال هفت دهک پایین جامعه اعم از کل افرادی که یارانه‌ بگیر هستند یا به منظور بهره‌مندی از طرح معیشت شناسایی شده‌اند، می‌شود.

* هم‌اکنون دهک‌های متوسط به پایین جامعه باید از کمک معیشت بهره‌مند شوند؛ به این معنا که افرادی که با افزایش تورم و گرانی درآمدشان پاسخگوی هزینه‌های زندگی نیست و در تامین معیشت خود با مشکل مواجه هستند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سید رضا سرابی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اگر خیلی فکر میکنید مردین برید یارانه مرفهین بی درد و ثروتمندانی که درامد میلیاردی دارن و پولشان از پاروبالا میره و دارن به ریش من و شما میخندن قطع کنید نه کسی را که تا خرخره زیر بار قرض و وام و بدهی به این و آن است . زورتان به اونا نمیرسه ؟

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها