پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

مشکل جدی کارمندان موسسه توسعه برای ثبت نام آزمون بانک رفاه

24 خرداد 1401
مشکل جدی کارمندان موسسه توسعه برای ثبت نام آزمون بانک رفاه

به گزارش بانک اول، روز گذشته خبری با این عنوان که مسئولان موسسه اعتباری توسعه از کارمندان خود خواستند در آزمونهای استخدامی شرکت کنند منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده بود که کارمندان موسسه اعتباری توسعه می توانند در آزمون های استخدامی سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری شرکت کنند و در صورت قبولی و احراز شرایط، شرط سنی با همکاری بانک مرکزی برطرف خواهد شد.

این در حالی است که از روز گذشته پیام های بسیاری از سوی کارمندان این موسسه اعتباری برای درج در پایگاه خبری اخبار بانک ارسال شده است.

کارمندان موسسه اعتباری توسعه اعلام کرده‌اند در هنگام ثبت نام برای آزمون استخدامی بانک رفاه، شرط سنی بصورت سیستمی اجازه ثبت نام را به آنها نمی دهد.

این در حالی است که مهلت شرکت در آزمون استخدامی بانک رفاه تا ساعاتی دیگر به پایان می‌رسد.

کارمندان موسسه اعتباری توسعه همچنین اعلام کرده‌اند که در پایان شهریور ماه قراردادهای پرسنل به پایان میرسد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها