جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

۶۰ درصد سهام عدالت آزادشده چقدر پول می‌شود؟

24 خرداد 1401
۶۰ درصد  سهام عدالت آزادشده چقدر پول می‌شود؟

به گزارش بانک اول، ارزش سبد سهام عدالت 523 هزار تومانی به 19 میلیون و 200 هزار تومان رسیده است. ارزش 30 درصد سهام عدالت قابل فروش نیز به پنج میلیون و 760 هزار تومان رسیده است. کسانی که از این نوع برگه‌های سهام عدالت و قصد فروش 60 درصد آن را دارند می‌توانند منتظر واریز 11 میلیون و 520 هزار تومان باشند.

ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی نیز به حدود 38 میلیون تومان رسیده که ارزش 30 درصد سهام عدالت قابل فروش در این برگه‌های یک میلیون تومانی بیش از 11 میلیون تومان خواهد بود. کسانی هم که از این نوع برگه‌های سهام عدالت و قصد فروش 60 درصد آن را دارند می‌توانند منتظر واریز بیش از 22 میلیون تومان باشند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها