شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

نحوه فروش سهام عدالت در بورس مشخص شد

24 خرداد 1401
نحوه فروش سهام عدالت در بورس مشخص شد

به گزارش بانک اول محمد عطایی در نامه‌ای خطاب به احمد جاویدی، نایب رئیس هیات مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار، ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق در ارتباط با فروش سهام عدالت مشمولین گفت: سبد سهام عدالت متعلق به مشمولانی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند، در حال حاضر متشکل از سهام ۴۹ شرکت است که سهام ۳۶ شرکت آن در بورس قابل معامله بوده و الباقی در حال حاضر در بورس وارد نشده و قابلیت معامله را ندارند؛ بنابراین در حال حاضر امکان ثبت سفارش فروش صرفا در خصوص شرکت‌های قابل معامله در بورس فراهم است.
 
وی افزود: در صورت ثبت سفارش، هر یک از سهام موجود در سبد متعلق به مشمول به صورت مجزا فروخته شده و واریز وجه آن نیز به صورت مجزا به حساب بانکی مشمول صورت می‌پذیرد؛ بنابراین ممکن است کل فرایند فروش سهام عدالت متعلق به مشمول در چندین مرحله صورت گرفته و وجوه آن نیز در چندین مرحله به حساب مشمول واریز شود.

مشمولین می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۵۶۹ که به صورت شبانه روزی فعال است، از وضعیت کارگزار ناظر سهام عدالت خود مطلع شوند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
حمید وطندوست
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا فروش سهام به خود شخص واگذار نمی‌شود .وکارگذاری باید آن را بفروشد.یعنی سهام عدالت همانند سایر سهامی که شخص در بورس خرید و فروش میکند در پرتفوی شخص قرار بگیرد و قابلیت فروش داشته باشد

محمد شیروانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این شماره که اعلام شده همش میگه در دسترس نمی باشد الکی میگن شبانه روز فعاله.

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها