پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

جایگاه بانک‌ها در رده‌بندی شبکه شاپرک در مردادماه

24 خرداد 1401
جایگاه بانک‌ها در رده‌بندی شبکه شاپرک در مردادماه

به گزارش بانک اول ، شرکت شاپرک آمار عملکرد هریک از بانک ها در پذیرش تعداد و مبلغ تراکنش های پشتیبانی شده در شبکه شاپرک را در مردادماه منتشر کرد که براساس این آمار تنها ۹ بانک نخست با بالاترین سهم تعدادی و مبلغی در شبکه پرداخت آورده شده‌اند و بقیه بانک‌ها در نمودار تحت عنوان سایر آمده‌اند.

بر این اساس، بانک ملت با سهم ۶۷ .۲۱ درصدی از تعداد تراکنش‌ها و سهم ۰۱ .۲۳ درصدی از مبلغ تراکنش‌ها، همچنان با اختلاف زیاد، بالاترین سهم از پذیرش تراکنش‌های بازار را به خود اختصاص داده و در جایگاه نخست در بین تمام بانک‌های پذیرنده قرار گرفته است.  

بالاترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی به بانک‌های ملت، ملی ایران، صادرات ایران و سپه، بالاترین سهم تعدادی از تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی به بانک‌های  ملت، پارسیان، ملی ایران، سپه اخصاص دارد.

همچنین از نظر تعداد تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایلی به بانک‌های ملت، آینده، اقتصاد نوین، پارسیان به ترتیب در بالای جدول قرار گرفتند و بانک های ملت، ملی ایران، صادرات ایران و کشاورزی بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی را به خود اختصاص دادند.

بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزاری پذیرش اینترنتی توسط بانک‌های ملت، خاورمیانه، سامان و پارسیان ثبت شد و بالاترین  سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایلی هم به بانک‌های  ملت، آینده، پارسیان واقتصاد نوین تعلق گرفته است.

 

منبع/ایبنا

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان بانک هایی که در پایان سه ماه اول امسال مورد بررسی نهایی قرار گرفته اند به همراه اطلاعات تسهیلات کلان غیرجاری به تفکیک هر بانک به روزرسانی و منتشر شد.
بانک اول - در حال حاضر مشتریان بانک‌ها می‌توانند از طریق درگاه‌های اینترنت و موبایل ۲۳ بانک مبتنی بر شماره شبا، روزانه ۱۰ میلیون تومان و در داخل شعب بانک‌ها نیز ۱۵ میلیون تومان جابجا کنند.
بانک اول - معاون نظارت بانک مرکزی اعلام کرد:‌ با توجه به پایان مهلت ارزیابی بانک‌های متخلف در زمینه عدم رعایت نرخ سود علی الحساب سپرده سرمایه گذاری مدت‌دار، شش بانک از نرخ‌های تعیین شده تخطی کرده‌اند که پرونده یکی از آنها در حال ارسال به هیات انتظامی بانک‌ها است.
بانک اول - بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست بدهکاران بانکی حداکثر تا دو هفته آینده به صورت رسمی بر روی تارنمای این بانک منتشر می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها