شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

سرمایه بانک مسکن ۵۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت

24 خرداد 1401
سرمایه بانک مسکن ۵۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت

به گزارش  بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک مسکن ،دکتر محمدهاشم بت­ شکن، با بیان اینکه، تنها بانک تخصصی توسعه ­ای بخش مسکن اکنون و در آستانه سال جدید، با گشایش جدید در مسیر حمایت مالی بیشتر از این بخش روبرو شده است، اعلام کرد: بانک مسکن با این میزان افزایش سرمایه، می­تواند در سال ۹۶ هم­ راستا با سیاس ت­های بالادست از جانب دولت و بانک مرکزی، از همه بخش­ های مسکن به خصوص تقاضای مصرفی خرید مسکن و همچنین ساخت و سازهای منطبق با الگوی مصرفی، از طریق پرداخت متنوع تسهیلات بانکی، پشتیبانی مالی به عمل بیاورد.

 

مدیر عامل بانک مسکن درباره جزئیات افزایش سرمایه بانک گفت: «با لطف پروردگار و مساعی صورت گرفته خوشبختانه با تأیید هیات وزیران ، افزایش سرمایه بانک به مبلغ ٥٠ هزار میلیارد ریال به تصویب مجمع عمومی بانک رسید و بنظر می­رسد اکنون بانک دارای بالاترین نسبت کفایت سرمایه در بین بانک ­های دولتی باشد.»

 

دکتر بت­ شکن، این موفقیت را در آستانه سال نو به همه کارکنان بانک تبریک گفته و افزود: در سال جدید بانک مسکن باید به گون ه­ای، متفاوت از سال ۹۵ عمل کند که موجب اثرگذاری بیشتر برای بهبود وضعیت معیشتی مردم در جهت خانه دار شدن، شود.

 

گفتنی است سرمایه بانک مسکن پیش از این بالغ بر ۳هزار میلیارد تومان بود که با این افرایش به بیش از ۸ هزار میلیارد تومان رسید.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات