جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

جزئیات جدید از پرداخت سود سهام عدالت

24 خرداد 1401
 جزئیات جدید از پرداخت سود سهام عدالت

به گزارش بانک اول پرداخت سود سهام شرکت‌ها در هر سال به سال بعد موکول می‌شود، آخرین سود واریزی نیز مربوط به سال ۹۷ بود که در اسفند ماه سال ۹۸ پرداخت شد.

واریز سود سهام عدالت در اسفندماه گذشته با حواشی همراه شد، از جمله این که پول بسیاری از سهامداران برگشت خورد و برطرف کردن مشکل این افراد تا خردادماه نیز ادامه داشت.

تا جایی که حسن علائی، عضو هیات عامل و معاون واگذاری سهام و بنگاه‌ها سازمان خصوصی‌سازی در اردیبهشت ماه گذشته، گفت: عمده مشکل واریز نشدن سود سهام عدالت سهام‌داران در برگشت خوردن واریزی‌ها است؛ یعنی مبلغ سود واریز شده اما به حساب ننشسته و برگشت خورده است.

به گفته وی به طور مثال سود سهام عدالت ۶۳ هزار نفر از مشتریان بانک ملی برگشت خورده است؛ و این مسئله برای دیگر بانک‌ها نیز وجود دارد.

درحال‌حاضر سود سهام عدالت شرکت‌ها در سال ۹۸ هنوز پرداخت نشده است و براساس پیگیری‌ها، جزییات آن برای هر دو گروه سهامدارانی که روش مستقیم و غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند مشخص می‌شود.

در سال گذشته سود سهام عدالت برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی معادل ۲۰۵ هزار تومان و برای سهام ۵۳۲ هزار تومانی نیز معادل ۱۰۷ هزار تومان بود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
نیما میرزایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

والا واسه ما از اسفند نوشته در صف ارسال بانک تا الان‌هنوز تو صفیم !!! هیچ مشکل بانکی یا شبا هم‌نداشتیم

حمید هدایتی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بزرگترین اشتباهم از ۴۵ سال عمرم این بود که بانک ملی رو انتخاب کردم برا حسابهای بانکی ولی بااینکه چندسال خیری ازش ندیدم اینقدرمرام داشتم که حسابم رو نبندم وبانکی دیگه حساب باز کتم ،بانک ملی از فروش سهامم یگ ماه مبگذره امادریغ از یک ریال واریزی ،خیلی بانک ملی بی چشم ورویی هستش مرام نداره وبی معرفتی رونسبت به مشتریانش به اوج رسونده

Reza Ronaghi
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خب الان نگفتید کی اون سود(سال98)واریز میشه؟؟الان من خودم1ماهه60درصد سهامم روفروختم تاالان پولی واسم واریز نشده.معلوم نیست سود سال98هم بحساب کی واریز میشه. اصلا معلوم نیست چه خبره اینجا...

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها