جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

معرفی جایگزین پرداخت‌های نقدی و کارتخوان

24 خرداد 1401
معرفی جایگزین پرداخت‌های نقدی و کارتخوان

به گزارش بانک اول آقای محمدعلی محمود زاده افزود: باید برای استفاده از کیف پول الکترونیکی یک ساختار فراگیر در نظام پرداخت کشور ایجاد شود.


 وی اضافه کرد: نخستین بار این کار در بانک ملی و با استفاده از نرم افزار تلفن همراه ایوا انجام و امکان پرداخت از طریق کیف پول الکترونیکی و بدون نیاز به وجه نقد و کارت خوان و از طریق تلفن همراه و بارکد خوان فراهم شده است.


مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد گفت: اگر هر دو طرف خریدار و فروشنده از این نرم افزار استفاده کنند انتقال وجه به راحتی صورت می‌گیرد.


وی افزود: استفاده از کیف پول الکترونیکی باید در همه پرداخت‌ها و برای همه بانک‌ها به صورت یکپارچه و فراگیر امکان پذیر شود.

 

محمود زاده گفت: این روز‌ها که با مشکل بیماری کرونا مواجه هستیم و باید از پرداخت‌های نقدی پرهیز کنیم استفاده از کیف پول الکترونیکی، بهترین راه برای پرداخت است. 


وی ادامه داد: همچنین با توجه به برخی از محدودیت‌ها برای تامین دستگاه‌های کارتخوان و هزینه بالای آن، به جای کارت خوان نیز می‌توان کیف پول الکترونیکی را برای همه پرداخت‌ها عملیاتی کرد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها