پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

آخرین مهلت ارایه اظهارنامه اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری

24 خرداد 1401
آخرین مهلت ارایه اظهارنامه اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری

به گزارش بانک اول، غلامرضا قبله‌ای با بیان این مطلب افزود: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری که مطابق قانون می‌باید تا ۳۱ تیر ماه هر سال نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند، امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و تاثیری که این معضل بر کسب و کار و مشاغل کشور داشته، براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، تا ۳۱ شهریورماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال و مالیات خود را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

مدیر کل دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، تاکید کرد: مودیان، ضروری است اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیک مالیاتی به نشانی tax.gov.ir به صورت الکترونیکی ارایه کرده و از هرگونه مراجعه غیرضرور به ادارات مالیاتی اجتناب کنند.

گفتنی است، فعالان اقتصادی در صورت عدم ارایه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی، علاوه بر محرومیت از تسهیلات و معافیت مالیاتی، مشمول جرایم قانونی غیرقابل بخشش خواهند شد./ایبنا

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها