ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

پرداخت یارانه جدید ۱۲۰هزارتومانی

24 خرداد 1401
پرداخت یارانه جدید ۱۲۰هزارتومانی

 

به گزارش بانک اول، رحیم زارع در خصوص آخرین وضعیت طرح الزام دولت به پرداخت یارانه برای تامین کالا‌های اساسی تصریح کرد: این طرح به زودی در صحن علنی تعیین تکلیف خواهد شد و براساس آن دولت مکلف است به منظور تامین بخشی از نیاز‌های معیشتی خانوار‌ها به ویژه خانوار‌های کم برخوردار در طرح معیشت خانوار، از طریق واریز اعتبار به کارت یارانه نقدی سرپرست خانوار اقدام نماید.

 

وی گفت: برای اجرای این طرح 30 هزار میلیارد تومان در نیمه دوم سال از محل بودجه سال 99 در نظر گرفته شده است و براساس این طرح 60 میلیون ایرانی یارانه معیشتی غیرنقدی دریافت می‌کنند.

زارع افزود: 20 میلیون از این افراد ماهیانه 120 هزار تومان و 40 میلیون نیز ماهیانه 60 هزار تومان به صورت بن کالایی دریافت خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید گفت:​این طرح بیش از هفت دهک جامعه را شامل می‌شود./تسنیم

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
یوسف بهادری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ببین بازنشسته جان بجایی از حرفات حقه که گرانی و فشار زندگی هست و ده برابر شده ولی یارانه همون 45مونده .ولی شما لااقل ماهی 4ملیون میگیری که باهاش زندگیتو بچرخونی من که کارگر ساده ساختمانی بودم و هستم و الان 60سالمه ولی بازم دارم کار میکنم که شرمنده سه تا دختر دم بختم نشم که برایه جور کردن جهیزیشون به هر دری میزنم و با این سن و انواع مریضی هام ولی بزور خرج روزانمونو در میارم .بیمه هم نبودم که الان بگم ماهی همون 2ملیون رو بهم میدم خدارو 100بار شکر میکنم که دخترام از فهم و شعورشون میگن ما جهیزیه نمی‌خوایم بابا سلامتین مهمه.اشکایه منو کی میبینه .همین ماهی حدود400تومن رو دولت برامون میزیزه که اینم کارتش دست صاحب خونس و ماهی هم 400روش میزارم میدم به صاحب خونه .حالا شما دنبال این که از شکم ما بزنن بدن به شمایه حقوق بگیر .بخدا دکتر گفته دیسک کمر داری نباید کار کنی 3سالع به خانوادم این موضوع رو نگفتم و پنهان کردم درد منو هیچکس نمیشنوه بجز خدایه بالا سر.

زیبا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

گیرم صدوبیستم دادی خودتون باماهی صد وبیست تومن زندگی میکنید

حلیمه شاهکلایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام من پدر مادرم پیر هستن بالای ۷۰ سال درآمدی ندارن ولی دولت بهشون نمی‌رسه من خودم جدا شدم و هیچ درآمدی ندارم ولی باید برای دفترچه روستایی ۶۷۰۰۰۰ سالیانه بدم منی که درآمدی ندارم پیش یک پدر مادر پیر زندگی میکنم ماها باید اینجور عذاب بکشیم زندگی کنیم با این وضعیت گرونی

سید رضا سرابی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام از دولت بوی مردانگی به مشام نمیرسد من از نمایندگان مجلس استمداد می جویم . این چه استدلالی است که میگن یارانه ای که قطع شد دیگه قطع شده پیگیری بی فایده است پلیس 10 اینو گفته . اگر حق کسی بناحق قطع شد چه ؟ دولت میتونه بگه اشتباه نکرده ؟ یک معلم بازنشسته واقعا چی داره که یارانه کل خانواده شو قطع میکنن . سی سال با کمترین حقوق و نه سال بازنشستگی باز هم با حد اقل دریافتی الآن هم با این تورم کمر شکن و قیمتهای هشت تا ده برابری . بعد از نه سال بازنشستگی والله از دل خوشم که نرفتم توی اسنپ کار کنم . کوهی از قسط و وام و قرض و بدهی به این و آن کمرم را خم کرده دو پسرم را با فلاکت فرستادم سر خانه و زندگی زیر فشار اجاره خانه شان موندن باید کمکشان کنم اونا هم یارانه ندارن . و بنده موندم و شرمندگی و سرافکندگی پیش خانواده و بخاطر حفظ آبرو صورتمو با سیلی سرخ نگه داشتم . نمایندگان محترم آیا اینا درد نیست این عادلانه است که یک خانواده بازنشسته فرهنگی را از یارانه و به تبع آن از سایر مزایای مرتبط محروم کنند . واقعا شما تایید میکنید که یک بازنشسته در گروه یک خانواده متمول و ثروتمند و مرفه بی درد قرار داشته باشد ؟ خدا یارتان .

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها