جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

4 برنامه ای که یک شبه کسب و کار شما را رونق میبخشد!

24 خرداد 1401
4 برنامه ای که یک شبه کسب و کار شما را رونق میبخشد!

به گزارش بانک اول امروزه درآمد بسیاری از افراد در دنیا از طریق فروش خدمات و محصولات در شبکه های اجتماعی معروف مانند اینستاگرام ، تلگرام ، یوتیوب و سایر اپلیکیشن های محبوب حاصل می‌شود.

اگر قصد دارید در صفحه‌ی اجتماعی خود فالوور های بیشتری جذب کنید و مشتری های بیشتری برای محصولات و خدمات خود به دست بیاورید ما اینجا چهار پلتفرم عالی را به شما معرفی میکنیم که میتوانند به شما در جذب دنبال کننده های بیشتر و به دنبال آن مشتری های بیشتر کمک کنند.

اما قبل از معرفی  لیست بهترین پلترفرم ها  برای ایجاد و فروش کالاها و خدمات شما  ، اول باید  اطمینان حاصل کنیم که درک خوبی از این کالا داریم به این معنی که میدانیم دقیقا مشتری از ما چه چیزی میخواهد و اینکه چگونه فروش آن می تواند دوباره خریداران را به سمت شما سوق دهد.

 

1- printful

Printful  کالاهایی مانند لباس ، لوازم جانبی ، دکوراسیون منزل و اقلام سبک زندگی را برای برند ها تولید و ارسال می کنند. هیچ هزینه قبلی ، هیچ هزینه ماهانه و حداقل شرایط لازم برای سفارش وجود ندارد - آنها فقط آنچه را که سفارش داده شده است تولید می کنند ، بنابراین شما مجبور نیستید خانه خود را که مسئولیت حمل و نقل برای مخاطبان ها مشتری های خود را دارید ، به دوش بکشید. شما می توانید فروشگاه آنلاین خود را به Printful متصل کنید ، بنابراین هر زمان که دنبال کننده های شما چیزی را خریداری می کنند ، سفارش مستقیماً به Printful می رود تا آنها بتوانند سفارش را انجام دهند و آن را مستقیم به مشتری ارسال کنند.

 

2- icon printing

چاپ آیکون کمی فراتر از خدمات چاپ است و به شما کمک می کند برش ها ، سبک ها ، مواد ، رنگ ها ، طرح ها و موارد دیگر را به درستی پیدا کنید تا مطمئن شوید محصولات شما مورد علاقه مخاطبان شما هستند. از آنجا که چاپ آیکون کاری آن چنان ساده نیست ، حداقل شرایط سفارشی وجود دارد. برای محصولات چاپی و گلدوزی شده روی صفحه ، شما باید حداقل 20 مورد را در هر طرح سفارش دهید (شما می توانید انواع لباس ها ، اندازه ها و رنگ ها را با هم ترکیب کنید). برای مستقیم پوشیدن و انتقال محصولات ، حداقل تعداد سفارش 10 مورد در هر طرح وجود دارد.

3- bonfire

Bonfire یکی دیگر از برنامه های آنلاین رایگان است که هرکسی می تواند از آن برای طراحی ، فروش یا خرید محصولات سفارشی استفاده کند. آنها فرایند پرداخت ، تولید سفارشات و خدمات مشتری را مدیریت می کنند تا بتوانید به کار مهم ارتباط با مخاطبان و جامعه ادامه دهید. این شرکت از سال 2012 که شروع به کار کرده است ، و به هزاران گروه ، افراد و سازمان های غیرانتفاعی کمک کرده است تا از طریق فروش پوشاک ، لباس ، کلاه ، لیوان و غیره پول جمع کنند.

 

4- fanjoy

Fanjoy یک شریک تجاری عالی و در عین حال محبوب  برای تولید کنندگان اینترنت است. مدیر عامل شرکت ، کریس واکارینو ، برای راه اندازی Fanjoy هنگام فروش کالاهای تجاری از کار برادر خود که فروشنده سرراهی است ، الهام گرفته است. Fanjoy در لس آنجلس مستقر است ، اما در سراسر جهان مشغول به فعالیت است . Fanjoy در تلاش است تا با ایجاد مکانی برای ایجاد محتوای معنادار و دارای خلاقیت برای مخاطبان ، فاصله بین مخاطبان و تولید کننده های محصولات و خدمات  را برطرف کند.

 

اخبار مرتبط
با آغاز سال جدید، شاید بزرگ‌ترین سوال همه افراد این باشد که با سرمایه‌گذاری دارایی‏‌های خود در چه بازاری می‌توانند بیشترین بازده ممکن را کسب کنند.
کارآفرینان، میلیاردرها و خالقان شرکت‌ها و پروژه‌های موفق تجاری همواره الگویی برای بسیار از سرمایه‌گذاران خرد و مردم بوده‌اند. نقطه نظر این شخصیت‌ها در رابطه با نحوه انجام سرمایه‌گذاری، تجارت دارایی‌ها، استراتژی‌های سرمایه‌گذاری و تصمیم‌گیری در بازار برای بسیاری از افراد جذاب و قابل توجه است.
اگر شما هدف ثروتمندشدن در سر دارید،‌ آگاهی از طرز تفکر ثروتمندان و اینکه چگونه توانسته اند پولدار شوند برای رسیدن به هدفتان به شما کمک می‌کند.
نشریه فوربس طبق روال گذشته، در سال 2024 نیز اقدام به معرفی ثروتمندترین افراد جهان کرده است، امسال رکورد تعداد میلیاردهای جهان شکسته شد و فوربس تعداد میلیاردرهای جهان در سال 2024 را دو هزار 781 نفر اعلام کرده است. میلیاردرها نقش بزرگی در اقتصاد جهانی، سیاست و رشد بشردوستی در میان ملت ها ایفا می کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها