جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

همراه بانک صادرات (دانلود جدیدترین و آخرین نسخه “همراه بانک صادرات ” برای اندروید و iOS )

24 خرداد 1401
همراه بانک صادرات (دانلود جدیدترین و آخرین نسخه “همراه بانک صادرات ” برای اندروید و iOS )

دریافت نرم افزارهای همراه بانک - بانک صادرات:

 

دانلود نسخه اندروید همراه بانک صادرات:

 

دانلود نسخه ios  همراه بانک صادرات:

ویژگی های همراه بانک صادرات :

اطلاع از مانده حسابهای خود و انواع سپهر کارتها

اطلاع از ١٠ تراکنش آخر حساب و کارت در صورت استفاده از بستر اینترنت (٣ تراکنش آخر بر بستر پیامک)

دریافت اطلاعات تسهیلات (مبلغ و تاریخ سررسید قسط جاری، تعداد اقساط معوقه، مبلغ بدهی باقیمانده)

بین حسابهای خود بدون محدودیت

از حساب به سایر حسابها و کارتهای بانک صادرات

کارت به کارت (شتابی و غیر شتابی)

بین بانکی (از طریق سامانه پایا) 

با استفاده از این سرویس مشتری می تواند مجوز برداشت وجه بدون کارت را صادر نموده و شخص ذینفع بدون استفاده از کارت و با مراجعه به دستگاه خودپرداز وجه مورد نظر را دریافت نماید.

بین بانکی با استفاده از شماره شبای حساب تسهیلات

استعلام وضعیت چکهای صادره

تعیین تاریخ سر رسید چکهای صادره

پرداخت قبوض عمومی از طریق شماره حساب یا کارت با امکان استفاده از بارکدخوان

خرید رمز شارژ 

شارژ  مستقیم سیم کارتهای اعتباری

دریافت اطلاعات سه شارژ آخر خریداری شده

امکان یافتن اطلاعات شعب (با امکان وارد نمودن کد شعبه یا استفاده از GPS بمنظور یافتن نزدیکترین شعب)

اعلام مفقودی سپهر کارت 

دریافت و تغییر رمز حساب

اخذ گزارش قبوض پرداخت شده توسط همراه بانک در یک بازه زمانی خاص 

اعلام نرخ ارز 

اعلام شناسه حساب بانکی ایران (شبا) برای حساب های سپهری

نمایش لیست حسابهای متصل به کارت

امکان ثبت شماره های پرکاربرد

امکان تغییر زبان برنامه (فارسی – انگلیسی) 

 امکان ارتباط از طریق بستر اینترنت و پیامک

 

راهنمای استفاده از همراه بانک صادرات:

1- صفحه ورود همراه بانک صادرات

همراه بانک صادرات 

بعد از نصب کامل برنامه همراه بانک صادرات، وارد برنامه مربوطه شوید. در اولین صفحه برنامه با تصویر بالا روبرو خواهید شد که برای وارد شدن به برنامه و استفاده از قابلیت های آن، باید ابتدا به نزدیک ترین شعب مراجعه کنید و سپس اقدام به فعال سازی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نمائید. در این مرحله باید نام کاربری و گذرواژه ای که به شما داده شده است را وارد کنید و دکمه ورود را بفشارید.

2- صفحه اصلی همراه بانک صادرات

همراه بانک صادرات

در صورت صحیح بودن نام کاربری و رمز عبور، شما وارد همراه بانک صادرات می شوید و در صفحه ورود می توانید اطلاعات حساب خود را که شامل شماره حساب و موجودی حساب است را مشاهده کنید. اما در قسمت زیرین این برنامه، عناوین مختلفی را مشاهده می کنید که شامل انتقال وجه، پرداخت قبوض، شارژ، محاسبه شبا، عملیات کارت و شعبه یاب است که از مهم ترین و اصلی ترین خدمات این برنامه می باشد که در ادامه به هر یک از این موارد خواهیم پرداخت.

3- انتقال وجه همراه بانک صادرات

همراه بانک صادرات

با انتخاب گزینه انتقال وجه، شما وارد صفحه بالا خواهید شد که برای انتقال مبلغی از کارت خودتان به کارت دیگران، باید ابتدا شماره کارت طرف مقابل را وارد کنید و سپس اقدام به وارد کردن مبلغ و سایر گزینه ها نمائید.

4- پرداخت قبوض همراه بانک صادرات

همراه بانک صادرات

اگر قبض جدیدی به دست شما رسیده است و تصمیم به پرداخت آن از طریق همراه بانک صادرات دارید، در این بخش می توانید آنرا پرداخت کنید. برای پرداخت قبوض مختلف ابتدا شناسه قبض و سپس شناسه پرداخت را وارد کنید و سپس گزینه پرداخت را بفشارید تا وارد مراحل بعدی شوید.

5- خرید شارژ همراه بانک صادرات

برنامه همراه بانک صادرات

اگر تصمیم به خرید شارژ سیم کارت اپراتورهای مختلف را دارید، می توانید از طریق همراه بانک صادرات اقدام کنید. برای این کار شما می بایست ابتدا اپراتور و سپس شماره تلفن مدنظر را وارد کنید و در نهایت اقدام به خرید شارژ کنید.

6- محسابه شبا همراه بانک صادرات

همراه بانک صادرات

داشتن شماره شبا به دلیل محدودیت های واریز روزانه، بی شک یکی از حیاتی ترین و اصلی ترین شماره هایی است که می توانیم از آنها برای واریز و یا انتقال مبالغ بالای 3 میلیون تومان استفاده کنیم. از این رو اگر شخصی از شما شماره شبا را درخواست کرد، از طریق برنامه همراه بانک صادرات می توانید اقدام به دریافت شماره شبا کنید.

7- عملیات کارت همراه بانک صادرات

همراه بانک صادرات

اگر می خواهید به اطلاعاتی دقیق شامل حسابها، گردش کارت، موجودی، انتقال، مسدودی کارت و برداشت از خودپرداز دسترسی پیدا کنید، می توانید از این این بخش اقدا کنید.

8- شعبه یاب همراه بانک صادرات

همراه بانک صادرات

برای پیدا کردن نزدیک ترین شعب بانک صادرات در هر نقطه از کشور شما می توانید از طریق این گزینه اقدام به یافتن نمائید که از مهم ترین الزامات آن، روشن بودن لوکیشن گوشی است تا گوشی هر چه بهتر بتواند شعب نزدیک را به شما معرفی کند.

9- منو همراه بانک صادرات

منو همراه بانک صادرات

اما جدا از 6 مورد صفحه اصلی، مواردی نیز در منو همراه بانک وجود دارند که شاید برخی از ما حتی از آن یکبار هم استفاده نکرده باشیم. برای دسترسی به منو برنامه همراه بانک صادرات، باید بر روی 3 خط افقی بالا سمت راست گوشی کلیک کنید تا منو برای شما باز شود. بعد از باز شدن منو، می توانید از قابلیت های آن استفاده کنید.

اخبار مرتبط
بر اساس این گزارش، تمامی خدمات فوق درصورت انتخاب روش تحویل در نشانی مشتری، از طریق سامانه پیشخوان الکترونیک به صورت غیرحضوری قابل دریافت است، اما در صورت انتخاب روش تحویل در شعبه در سامانه پیشخوان الکترونیک، مشتری باید به باجه صدور آنی کارت در شعبه انتخاب شده مراجعه کند.
سازمان امور مالیاتی اعلام کرد، با توجه به قوانین و مقررات موجود، کلیه وجوه واریزی به حساب‌های بانکی تجاری از کلیه طرق از جمله درگاه‌های الکترونیکی پرداخت، دستگاه‌های کارتخوان، کارت به کارت، ساتنا، پایا و … به عنوان فروش تلقی شده و مبنای محاسبات مالیات قرار می‌گیرد. حساب های شخصی (غیر تجاری )، حساب های معمولی هستند که افراد با مراجعه به بانک ها اقدام به افتتاح آن ها می کنند اما حساب های تجاری حساب هایی محسوب می شوند که در طول یک ماه بیش از صد مورد واریزی با مبلغ ۳۵ میلیون تومان داشته باشند. این
در روش انتقال وجه داخلی می‌توانید از حساب خود در یک بانک به حساب فردی دیگر در همان بانک انتقال وجه انجام دهید. در این روش با داشتن شماره حساب مقصد می‌توانید تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت روزانه انتقال وجه انجام دهید. سقف خرید کارتی روزانه چقدر است؟ حداکثر مبلغ تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان روزانه در کل شبکه بانکی است.
گاهی ممکن است با وارد کردن شماره حساب اشتباهی در گوشی موبایل خود یا در عابربانک یا همراه بانک و اینتربانک و ... پولی را اشتباها به حساب شخص دیگری واریز کنید که هیچ نام و نشانی از او ندارید؛ دراین شرایط چگونه باید پول خود را پس بگیرید؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
amirali 021
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کجای دنیا همچین چیزی هستش که هنوز وارده برنامه که نشدیم موقع ثبت نام که بخوایم تازه ثبت نام بکنیم وَ وارده برنامه بشیم کجای دنیا همچین چیزي هستش که همون أولش که هنوز وارده برنامه نشدیم بیایم هم شماره کارتمون رو بزنیم وَ هم رمز دوممون رو،،خب من چجوری میتونم که به این برنامه إعتماد بکنم أصلا...؟؟؟چون که اگر این یک برنامه ی بدأفزار وَ یا برنامه ی فیک جعلي بوده باشه خب من همون أولش هم شماره کارتم رو زدم هم شماره موبایل رو وَ هم رمز دوم رو...؟؟؟؟آخه مگه همچین چیزی میشه،رمز دوم رو باید موقع خرید کردنموون بزنیم نه اینکه موقعه ی ثبت نام آخه،،،،خلاصه که بچه ها به این برنامه إعتماد نکنید خیلي خیلي مشکووک هستش،من همین ألان به پلیس فتا هم میگم وَ معرفیش میکنم این برنامه رو،،،یه دلیل دیگه هم این هستش که تمام همراه بانک های دیگه رو هم گوگل پلی داشت وَ میاورد وَ هم مایکت وَ بازار،یعني همه بانک هارو میاورد جز بانک صادرات رو،،که بعد من مجبور شدم تووی گوگل سرچ کنم،که بعدش هم که سرچ کردم با این سایت آشنا شدم که وارده این سایت که شدم دیدم زده که دانلود همراه بانک صادرات که من هم دانلودش کردم،ولي بعدش که موقعه ی ثبت نام زده رمز دوم هم باید بزنی اون موقع دیگه قشنگ مشکووک شدم که مجبور هم شدم که وارده برنامه نشم چون إحساس کردم که واردش نشن بهتره چون یک لحظه حس بدي بهم منتقل شد نسبت به این برنامه که رمز دوم رو همون اولش که هنوز وارده برنامه نشده میخواد خخخخخخخخ،آخه مگه داریم مگه میشه کجای دنیا همچین چیزی هست...؟؟؟؟الان به پلیس فتا اعلام میکنم این سایت وَ برنامه رو

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها