پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

4 راه برای دیدن احکام صندوق بازنشستگی کشور

24 خرداد 1401
4 راه برای دیدن احکام صندوق بازنشستگی کشور

به گزارش بانک اول، روز گذشته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که، احکام جدید بازنشستگان صادر شده و در سایت صندوق cspf.ir قابل مشاهده و دریافت است.

اما افراد بسیاری برای ورود به سامانه با مشکل مواجه هستند و امکان مشاهده احکام برای بازنشستگان وجود ندارد.

«چراسایت حکم ها را نشون نمی ده»

«میخوام حکم جدید رو ببینم سایت خطا میده باز نمیشه چرا؟»

«چراسایت حکم هارانمی آورد دیشب وصبح بسیارتلاش کردم نشد.»

«از دیروز که خبر صدور احکام رو دادن سایت خرابه ،فقط دروغ تحویل میدن ، نه از سایت سازمان و نه ازدرکاه اینترنتی میشه داخل سایت رفت»

«من از دیشب تا بحال هرچقدر تلاش کردم سایت باز نشد گفتند از خاتم وارد بشم اونم باز نشد ترا خدا کمتر اذیت کنید»

 

احکام را از چه راهی ببینیم؟

در این خصوص اکبر افتخاری، مدیر عامل صندوق بازنشگی کشوری در گفتگو با تجارت‌نیوز سامانه sabasrm.ir را به عنوان مسیر دیگری برای مشاهده احکام افزایش حقوق بازنشستگی معرفی کرد و گفت: بازنشستگان می‌توانند درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری (صبا) نیز احکام خود را مشاهده کنند.

روابط عمومی این صندوق گفت: بازنشستگان می‌توانند از طریق سامانه صندوق بازنشستگی، سامانه sabasrm.ir و اپلیکیشن خاتم نسبت به دریافت احکام خود اقدام کنند. در استان‌ها نیز سامانه پایش وجود دارد که بازنشستگان می‌توانند از طریق این سامانه نیز وارد شوند.

به گفته روابط عمومی، احکام صادر شده و حدود 1.5 میلیون نفر مشغول دانلود احکام خودشان هستند که موجب کند شدن سامانه شده است، این اختلال تا دو، سه ساعت دیگر برطرف می‌شود.

اخبار مرتبط
رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته ۳۱۹ دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.
وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان با بیان نقش و اهمیت ویژه این استان در درآمدهای کشور خاطرنشان کرد: اصفهان پس از تهران، رُتبه دوم را تامین درآمدهای مالیاتی دارد اما در دریافت اعتبارات رُتبه هفتم و در تملک دارایی‌ها رتبه شانزدهم کشور است.
اگرچه کاهش رشد نقدینگی می‌تواند یک نشانه مثبت باشد و کم و بیش این اتفاق نظر میان مکاتب اقتصادی وجود دارد که تورم در بلندمدت با نرخ رشد نقدینگی قابل توضیح است، اما به دلایل متعدد در کوتاه‌مدت نمی‌توان انتظار همبستگی قوی میان این دو متغیر را داشت. بنابراین حتی با فرض پایدار بودن روند کاهش نرخ رشد نقدینگی، در بازه زمانی یک‌ساله عوامل مهم‌تری وجود دارد که در ارائه چشم‌انداز واقع‌بینانه از تورم باید درنظر گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
م صارمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام بنده بازنشسته اردیبهشت ماه سال۹۹هستم با ۳۰سال یابقه کار چرا همسانسازی حقوق به بنده وافرادی که درسال جاری۱۳۹۹بازنشسته شده اند تعلق نگرفته مگه قرارنبود هربازنشسته معادل ۹۰درصدهم تراز وهم رتبه شاغل خودش رودریافت کنه هم ترازشاغل بنده ۵۹۸۰۰۰۰تومان حقوقش هست من بافرمول ۹۰درصدحقوقم باید بالای ۵میلیون باشه چراحقوق دریافتی ام ۳میلیون ۴۰۰هزارتومان است بنده هم مثل خیلی ها محصل ، دانشجو وهزارگرفتاری دیگه بااین گرانی های روز به روز دارم ترا به خدا یه لحظه خودتون روجای مابزارید ومارو هم درک کنید وخواهشا خواهشا رسیدگی فرمایید باتشکر .

رضا ماهر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من بازنشسته انرژی اتمی هستم هنوز احکام ما صادر نشده ...من طبق قانون خاص انرژی اتمی و پژوهشگآه علوم و فنون هسته ای بازنشسته شده ام و طبق حقوقم مالیات و حق بازنشستگی پرداخت نموده ام نه بر طبق قانون من درآوردی صندوق بازنشستگی کشوری به عبارتی اگر من را بخواهند طبق بازنشستگی کشوری با مدرک کارشناسی بازنشسته رتبه 14 حکم همسان سازی را لحاظ کنند مخالف قوانین جاری کشور خواهد بود با توجه به همکارمان هیات علمی آنان را هم آیا میشود همینطور بگیم باید با گروه 14 بازنشسته کنید و هیچ چیز به حقوقشان اضافه نشود ....لذا بدینوسیله تقاضای رسیدگی دارم و با متخلفین طبق مواد جاری کشور و بی انضباطی در قوانین جاری کشور حتما به دیوان شکایت خواهم کرد ...

مریم جلالی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ما گروهی از کارمندان علوم پزشکی مشهد هستیم99/5/1بازنشسته شده همان اول 50درصد برای شاغلان اضافه شده بود را کسر کردن 30سال بازنشسته شده ام وهم اکنون کانون بازنشستگان مگوید همسان سازی تعلق نگرفته اخه مگر ما از کشور هدیگری هستیم که تعلق نگرفته لطفا رسیدگی نمایید با تشکر

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها