ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

آغاز پيش فروش محصولات سايپا با شرایط جدید+جدول

24 خرداد 1401
آغاز پيش فروش محصولات سايپا با شرایط جدید+جدول

 

به گزارش بانک اول،گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد دور جدید پيش فروش محصولات این شرکت از ساعت ۱۴ سه شنبه ۶ آبان شروع می شود و تا ۳ روز ادامه خواهد داشت.

قیمت محصولات سایپا برای سه ماه سوم امسال

گفتنی است شرکت خودروسازی سایپا امروز پس از تایید شورای رقابت اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده که قیمت های جدید به شرح زیر است:

تیبا صندوقدار: ۸۷ میلیون تومان
تیبا دو: ۹۵.۴ میلیون تومان
ساینا: ۹۲.۸ میلیون تومان
پراید ۱۵۱ معمولی: ۹۱ میلیون تومان
شاهین: ۲۶۷ میلیون تومان
کوییک آر: ۱۲۹.۶ میلیون تومان
نیسان تک سوز با با لاستیک رادیال: ۱۸۰.۴ میلیون تومان
نیسان دوگانه سوز با با لاستیک رادیال: ۲۲۰.۶ میلیون تومان

 

متوسط درصد افزایش قیمت بدون لحاظ نمودن خودروی شاهین و محصولات زامیاد: ۳۰%

متوسط درصد افزایش قیمت با لحاظ نمودن محصولات زامیاد: ۳۲%

 

این قیمت‌ها بر اساس مبلغ جدید واریزی پیش فروش سایپا به دست آمده است.

اخبار مرتبط
البته ایران خودرویی‌ها به دنبال حذف برند پژو از سبد محصولاتی خود نیستند اما به نظر می‌رسد به سمت محدود کردن برند پژو در سبد محصولاتی خود حرکت می‌کنند. آن‌طور که بررسی اطلاعات ایران خودرو نشان می دهد تمرکز در سبد محصولاتی این خودروساز روی تولید انواع پژو ۲۰۷ متمرکز خواهد بود.
ترمز پارک برقی، کنترل ایستایی در سربالایی، رادار تغییر لاین، اتولایت و دی لایت، کنترل کشش، رادار تصادف جلو و عقب، دوربین عقب و ۳۶۰ درجه، کنترل پایداری، ترمز ضد قفل و کمکی، صندلی برقی جلو، اتو پارک، توزیع نیروی ترمز، صندلی گرم کن جلو، سنسور جلو و عقب، تر مز اظطراری، ماساژور صندلی جلو، آینه بغل برقی مجهز به گرم کن، ایربگ ۶ عدد، پانوراما، شارژر وایرلس، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتوماتیک و سیستم تهویه اتوماتیک را داراست
مهم ترین اِلِمان در مورد مشخصات فنی نیسان ترا این است که پلتفرم F آلفا در شاسی و بدنه به کار رفته است و این یعنی عملکرد عالی مهندسی ژاپن را در این SUV می بینیم. زیر کاپوت اما پیشرانه ۲ لیتری میتسوبیشی قلب تپنده این خودرو را تشکیل داده است. ترا بازار ایران مجهز به پیشرانه ۴K31 میتسوبیشی با فناوری MIVEC است، که ۲ لیتر توربو TGDi است و توان تولید نهایت قدرت ۲۲۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را دارد.
سخنگوی مرکز ملی رقابت گفت: با توجه به اتمام رسیدگی به شکایات از خودروسازان داخلی، شاکیان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز ملی رقابت از نتایج آرا مطلع شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علیرضا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

وزیر صمت گفت که قیمت ها میاد پایین

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها