پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

دعوت به همکاری در بانک پاسارگاد

24 خرداد 1401
 دعوت به همکاری در بانک پاسارگاد

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد به منظور تأمین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود، با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

 

# فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مورد پذیرش، جهت همکاری در شعبه های مورد نظر بانک

# فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در رشته های مورد پذیرش، جهت همکاری به عنوان منشی در شهرهای تهران، تبریز و اهواز

# فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته حقوق (با اولویت دارا بودن پروانه وکالت)، جهت همکاری در شهرهای مورد نظر به عنوان کارشناس حقوقی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانید به سایت بانک پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه نمایید.

بانک پاسارگاد همکاری

 

اخبار مرتبط
اگرچه کاهش رشد نقدینگی می‌تواند یک نشانه مثبت باشد و کم و بیش این اتفاق نظر میان مکاتب اقتصادی وجود دارد که تورم در بلندمدت با نرخ رشد نقدینگی قابل توضیح است، اما به دلایل متعدد در کوتاه‌مدت نمی‌توان انتظار همبستگی قوی میان این دو متغیر را داشت. بنابراین حتی با فرض پایدار بودن روند کاهش نرخ رشد نقدینگی، در بازه زمانی یک‌ساله عوامل مهم‌تری وجود دارد که در ارائه چشم‌انداز واقع‌بینانه از تورم باید درنظر گرفت.
سربازرس اداره مبارزه پولشویی بانک مرکزی سقف نقل و انتقال پول و تراکنش با اینترنت بانک و همراه بانک در ماه برای فرد حقیقی اعلام کرد.
کارت های بانکی فیزیکی به زودی، جایشان را به نسخه‌ های الکترونیکی کارت ‌های بانکی میدهند.
برای افرادی که گوشی هوشمند ندارند، امکان گرفتن رمز پویا از طریق پیامک وجود دارد. در واقع بانک ها و موسسات اعتباری، در راستای ارتقاء سطح امنیت تراکنش های اینترنتی از قبیل خرید و کارت به کارت، امکان گرفتن رمز دوم پویا یا رمز یکبار مصرف را فراهم کرده اند و با استفاده از این رمز، کلاهبرداران قادر به دریافت اطلاعات حساب بانکی افراد و خالی کردن آن نخواهند شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها