ﺳﻪشنبه, 29 اسفند 1402 2024,March

بانک تجارت استخدام می کند

24 خرداد 1401
بانک تجارت استخدام می کند

 به گزارش بانک اول  در راستای تکمیل کادر اجرائی شعب در سمت متصدی امور بانکی (مسئول دریافت و پرداخت-تحویلدار) و به منظور ارائه خدمات بهینه بانکی به مشتریان، بانک تجارت بر اساس ضوابط و مقررات و آیین نامه استخدامی بانک، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط در مقطع تحصیلی «لیسانس»و در رشته های مرتبط، نیروی انسانی مورد نیاز خود را پس از برگزاری آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد «قراردادکار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی سازمان تأمین اجتماعی» استخدام می نماید.
متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در آزمون استخدامی از تاریخ 26/01/1396 لغایت 3/02/1396  به پایگاه اینترنتی بانک تجارت  به نشانیwww.tejaratbank.ir مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: